Mariusz Piaseczny Marketing Managerem firmy TP-LINK

przez | 03/08/2011

Mariusz Piaseczny objął stanowisko Marketing Managera w polskim przedstawicielstwie firmy TP-LINK, która jest czołowym, światowym producentem urządzeń sieciowych dla rynku konsumenckiego, SoHo i SMB. Do jego zadań należeć będzie koordynacja działań marketingowych firmy w naszym kraju.

Piaseczny do zeszłego roku związany był z firmą D-Link, tajwańskim producentem sprzętu sieciowego, gdzie pełnił funkcje PR Managera, a następnie Dyrektora Marketingu w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. Po rozstaniu z firmą koordynował działania biura prasowego Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych, które odbyły się we wrześniu w Warszawie, a następnie pełnił funkcję Dyrektora Public Relations Olimpiad Specjalnych Polska.

Wcześniej pracował m.in. w agencji Neuron Public Relations, w wydawnictwie Migut Media SA oraz agencji BCA SA. Prowadził projekty marketingowe m.in. dla TP Internet, ALMA S.A., Adamed Sp. z o.o., Telsar Sp. z o.o., Western Digital, Verbatim, Oracle Polska, Infor Global Solutions. Był też pomysłodawcą i współautorem audycji „Marketing Mix” poświęconej marketingowi, mediom i reklamie na antenie Radia PIN, publikował też teksty dotyczące marketingu w pismach branżowych. Z wykształcenia jest politologiem. Studiował na Politechnice Warszawskiej oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.

źródło/autor: TP-LINK