Bluerank na 50 lat Amnesty International

przez | 03/08/2011

Amnesty International świętuje globalnie swoje 50-lecie za pomocą szeregu cyfrowych produktów. Agencja SEM Bluerank wspiera te inicjatywy pod kątem wykorzystania analityki internetowej.

Amnesty International jest ogólnoświatowym ruchem ludzi działających na rzecz praw człowieka. Organizacja ma ponad 3 miliony członków i sympatyków w przeszło 150 krajach i regionach. Z okazji jubileuszu, na jej potrzeby przygotowany został szereg produktów cyfrowych, w tym  specjalne widgety umożliwiające zbieranie podpisów pod petycjami, przez sympatyków praw człowieka na całym świecie. Rozwiązanie zostało przygotowane centralnie, natomiast jest implementowane lokalnie poprzez sekcje Amnesty International w poszczególnych krajach. Widgety zintegrowano z mediami społecznościowymi oraz aplikacją internetową EarthCandle.

Bluerank odpowiada za analityczne wsparcie projektu poprzez opracowanie specyfikacji, która za pomocą aplikacji Google Analytics pozwala śledzić użytkowników korzystających z widgetów. Współpraca na tym polu składa się z kilku etapów: poprawnej implementacji nowego kodu śledzącego, przygotowania pełnej metodologii pomiaru, określenia formatu przechowywanych informacji oraz weryfikacji poprawności działania narzędzia. ”Dzięki pomocy Bluerank jesteśmy w stanie monitorować interakcje w obrębie widgetów. Śledzimy przyciski, formularze, analizujemy raporty o błędach. Potrafimy rozpoznać poszczególne kroki naszych użytkowników, wiemy też jakie działania i petycje wzbudzają największe zainteresowanie.” – komentuje  współpracę Piotr Poznański, information architect w Międzynarodowym Sekretariacie Amnesty International, w Londynie.

Już od ponad roku Bluerank wspiera Amnesty International pod kątem skutecznego wykorzystania  analityki internetowej, przygotowując dla organizacji dedykowane rozwiązania.

źródło/autor: Bluerank