Telma Group Communications w świecie The Sims

Telma Group Communications rozszerza współpracę z firmą Electronic Arts Polska. Od sierpnia zajmie się działaniami PR dla marki The Sims.

Agencja poprowadzi działania PR gry The Sims, która otrzymała tytuł najlepiej sprzedającej się gry na komputery osobiste w historii. Jej kolejne edycje od lat zajmują najwyższe miejsca na liście bestsellerów i cieszą się popularnością wśród milionów fanów na całym świecie. W ramach projektu Telma Group Communications zajmie się doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji i działaniami z obszaru media relations.

Od momentu premiery gry w 2000 r. na całym świecie sprzedano ponad sto milionów egzemplarzy The Sims. Sukces gry polega, paradoksalnie, na prowadzeniu normalnego życia. Gracze organizują i pomagają w rozwoju swoim Simom, które uczą się, pracują, spędzają wolny czas według naszych upodobań. The Sims 3 cieszy się ogromną popularnością w Polsce. Już ponad 250 tys. graczy testuje różne scenariusze życia dla swoich bohaterów, zgodnie z hasłem przewodnim serii The Sims – „Pogrywaj z życiem”.

Osobami odpowiedzialnymi za realizację działań PR dla marki The Sims są Katarzyna Rąkowska i Maria Szwed. Umowa została podpisana do końca grudnia 2011.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu