TAKE ME zwiększa nakład

Tagi:

TAKE ME to magazyn o modzie, designie, fotografii oraz muzyce. Wydany jest w kolekcjonerskiej formie – jest pionierskim projektem na polskim rynku prasy. TAKE ME jest dwujęzyczne, co ułatwia międzynarodową dystrybucję i pozwala na szerszy wydźwięk publikowanych treści. Trafia do osób decyzyjnych i wpływowych w świecie mody, designu i muzyki.

Raz na trzy miesiące zatrzymujemy czas i staramy się uchwycić dla naszych Czytelników esencję momentu, w jakim znajduje się otaczająca ich, kulturalna rzeczywistość. Regularnie uwodzimy jakością wydania i sprawiamy, że coraz większa liczba osób zagłębia się w unikatowy świat TAKE ME.

Magazyn cieszy się coraz większym zainteresowaniem nie tylko wśród Czytelników, ale i środowisk twórczych, dlatego też jubileuszowy- jesienny numer magazynu TAKE ME 12 ukaże się 09.09.2011 w zwiększonym nakładzie 10.000 egzemplarzy.

Co najmniej 3000 egz. kolportowanych będzie w zamkniętej dystrybucji na bankietach oraz w gift awayach dla VIPów i gości takich wydarzeń jak Łódź Design, Fashion Week czy Gali Wine & Food Noble Night organizowanej przez Noble Bank, ponadto na  wybranych pokazach mody, aukcjach i wystawach. By ułatwić dotarcie do kluczowej grupy odbiorców interesującym brandom, pozycjonujemy TAKE ME w centrum wydarzeń festiwalowych i eventowych, gdzie kluczowi goście dostają magazyn niemal do ręki. Poza zamkniętą dystrybucją oraz siecią Empik, TAKE ME obecne będzie od września również na wybranych stoiskach z prasą w ponad 400 punktach w kraju (m.in. prawie wszystkie kawiarnie Starbucks).

Zapraszamy na stronę internetową magazynu oraz fan page Facebook.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu