Magazyn „Take Timex”: komunikacja jak w zegarku

przez | 02/08/2011

Ukazał się kolejny numer magazynu „Take Timex” dla sieci sprzedaży Timex Group Polska. Odbiorcy, do których trafia pismo, zajmują się profesjonalnie sprzedawaniem czasu, a dokładniej zegarków TIMEX.

Mając ściśle zorientowaną grupę czytelników, magazyn skonstruowany jest tak, aby móc przeczytać go w 15 minut. Tyle czasu wystarczy, by zajrzeć do łóżka królowej brytyjskiej, polecieć w kosmos, przygotować lunch, poznać trendy na resztę roku i wreszcie – przetestować zegarek z Michałem Figurskim, dziennikarzem muzycznym, prezenterem i producentem telewizyjnym. Przy okazji można poznać jego sekret: choć codziennie prowadzi WF – audycję w Eska Rock pomiędzy 8 a 10 rano – nie cierpi wcześnie wstawać ani zbytnio się ruszać.

Najważniejszym atutem pisma jest ponadczasowość treści, które można wykorzystywać w zachęcaniu potencjalnych klientów do zakupu zegarków Timex. Ponadto sam magazyn posiada specjalne uchwyty umożliwiające umieszczenie go w segregatorze.

Magazyn wydawany jest od 2008 roku. Jest to główny kanał komunikacji i edukacji sieci handlowej Timex Group Polska. Magazyn ukazuje się w objętości 20 stron i nakładzie 2.000 egz.

Novimedia Content Publishing to wiodąca agencja content publishingowa w Polsce należąca do Grupy Wydawniczej Zwierciadło. Jest najbardziej cenioną polską agencją na świecie, członkiem międzynarodowego stowarzyszenie branży content publishingu – Custom Content Council. Zdobyła 9 nagród światowych, w tym dwie złote za najlepszy magazyn na świecie w 2010 r.