Widzew Łódź i Deante z nową umową

przez | 01/08/2011

RTS Widzew Łódź SA podpisał nową umowę z firmą Deante, producentem artykułów wyposażenia kuchni i łazienek. Na mocy zawartego kontraktu na stadionie Widzewa oraz na oficjalnej stronie internetowej klubu pojawią się reklamy sponsora. W zamian Deante zwiększy swoje zaangażowanie finansowe w łódzki klub i będzie wspierać budowę ośrodka szkoleniowego Fundacji Widzewa „Akademia Futbolu” w Bratoszewicach. Deante jest już czwartym partnerem, który podpisał umowę biznesową z Widzewem w ostatnich dwóch miesiącach. Wcześniej nowy kontrakt zawarła firma Reusch, która zaopatruje bramkarzy klubu w rękawice i inne akcesoria sportowe. Do grona partnerów dołączyły również dwie łódzkie firmy: Dukos działająca w branży budowlanej i Gross zajmująca się sprzedażą artykułów biurowych i papierniczych.

– Ogromna popularność widzewskiej marki i stojąca za klubem rzesza wiernych sympatyków sprawiają, że promowanie się z Widzewem to efektywna platforma komunikacji z rynkiem. Nasi  partnerzy doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie generuje współpraca z Widzewem i coraz chętniej włączają różnorodne narzędzia dostarczane przez klub do strategii marketingowych swoich firm. To doskonała szansa, by  czerpać z pozytywnych emocji sportowych, które wzbudza Widzew wśród wielu fanów piłki nożnej i zwiększyć rozpoznawalność własnych marek ­- mówi Marcin Animucki, prezes zarządu RTS Widzew Łódź.

W ramach oferowanych przez Widzew świadczeń reklamy Deante pojawią się na stadionie Widzewa m.in. w formie bannerów, a w internecie  prowadzona będzie kampania promująca sponsora. Dodatkowo Deante otrzyma również karnety SuperVIP, które można wykorzystać jako narzędzie w prowadzeniu relacji biznesowych. Reusch z kolei objął indywidualnymi kontraktami dwóch widzewskich bramkarzy, którzy występują w rękawicach sportowych tej marki i korzystają z dostarczonych akcesoriów. Natomiast umowy z Dukos i Gross objęły reklamy tych firm na oficjalnej stronie Widzewa i mailingi z informacjami na ich temat kierowane do kibiców.  Ponadto, Dukos mają promować materiały BTL na terenie stadionu, a Gross będzie posługiwać się karnetem VIP w relacjach biznesowych z kontrahentami.

źródło/autor: Practum Consulting