Partner ASM przygotowuje dla BIC Polska sezonową akcję Back To School

przez | 01/08/2011

Agencja Partner ASM przeprowadzi dla firmy BIC Polska akcje merchandisingowe w wybranych sieciach handlowych, związane z sezonem na artykuły szkolne. Działania mają na celu znaczne zwiększenie wolumenu sprzedaży marki BIC. Potrwają do połowy września, obejmując prawie 350 hal należących do 5 sieci handlowych.

BIC to jedna z czołowych globalnych marek z obszaru artykułów piśmienniczych i biurowych. W Polsce reprezentowana jest przez firmę BIC Polska Sp. z o.o. (oficjalna polska strona internetowa marki: http://pl.bicworld.com/pl/).

Umowa pomiędzy BIC Polska a Partner ASM związana z „Akcją Szkoła” podpisana została na okres ok. dwóch miesięcy. Partner ASM obejmie całą paletę produktów marki BIC pełną obsługą merchandisingową, uwzględniającą m.in. dbanie o wygląd ekspozycji klienta i dostępność produktów na półce, układanie produktów zgodnie z zasadami ekspozycji obowiązującymi w halach każdej z siecl, raportowanie danych z hal, dystrybucję materiałów POS itp. Agencja zajmie się także tworzeniem dla BIC Polska dodatkowych stref promocyjnych z artykułami szkolnymi.

Działania związane z „Akcją Szkoła” potrwają do połowy września, obejmą w sumie prawie 350 hal handlowych, należących do sieci: Auchan, Carrefour Express, Makro, Selgros i Tesco.