Nowa sukienka, buty, marynarka? Zapłać za nie zbliżeniowo kartą MasterCard® PayPass™

Od lipca 2011 we wszystkich sklepach należących do Grupy Inditex w Polsce, takich jak Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho można płacić kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro® PayPass. Grupa Inditex zdecydowała się na wdrożenie technologii zbliżeniowej, tym samym ułatwiając swoim klientom dokonywanie zakupów i skracając czas, który muszą oni poświęcić na ich zrobienie.

W momencie dokonywania płatności za wybrane spodnie, czy buty, nie trzeba już wręczać karty sprzedawcy. Wystarczy tylko zbliżyć ją do czytnika. Technologia MasterCard PayPass zawsze pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 PLN, transakcja dalej odbywa sie w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.

Grupa INDITEX to jedna z największych firm odzieżowych na świecie, skupiająca osiem marek, reprezentujących różne koncepcje mody: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho i Uterque. Posiada ponad 4700 sklepów i jest już obecna w 77 krajach w najlepszych punktach handlowych w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Azji i Afryce.

„Bardzo cieszy nas fakt poszerzenia sieci akceptacji technologii MasterCard PayPass o sklepy należące do Grupy Inditex. Oznacza to, że płatności w technologii zbliżeniowej MasterCard PayPass będą coraz bardzie powszechne w Polsce. Wierzę, że już wkrótce użytkownicy kart zbliżeniowych zauważą, że zakupy robione w Zarze, Massimo Dutti czy Pull&Bear to nie tylko przyjemność, ale także ogromny komfort – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

„eService jest pierwszym agentem rozliczeniowym, który umożliwił akceptację kart zbliżeniowych w Polsce. Szybki rozwój naszej sieci akceptacji kart bezstykowych trwa nieprzerwanie już od kilku lat. Aktualnie, naszą sieć poszerzyliśmy o Grupę Inditex.” – mówi Arkadiusz Bochniak, Dyrektor Departamentu Biznesu eService. „Dla nas jest to kolejny krok w popularyzacji płatności zbliżeniowych wśród polskich klientów i co za tym idzie – na drodze do handlu bez gotówki. Akceptacja płatności bezstykowe w Grupie Inditex to dla nas istotne wdrożenie również z uwagi na fakt, że dotyczy sieci markowych sklepów. Od teraz wszyscy klienci największych firm odzieżowych tworzących Grupę będą mogli dokonać płatności dzięki nowoczesnej technologii zbliżeniowej dostarczanej przez eService.” – dodaje Arkadiusz Bochniak.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.

Zakupy z użyciem technologii PayPass akceptowane są już w dziesiątkach tysięcy punktów, takich jak: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti i Oysho, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.

źródło/autor: MasterCard Worldwide

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu