GENESIS PR wyróżniona w Stevie IBA 2011

przez | 01/08/2011

Agencja GENESIS PR – jako jedyna agencja PR z Polski – została wyróżniona w międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 (USA) w kategorii Komunikacja Antykryzysowa. Nominowany projekt „Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” zrealizowano w okresie wrzesień 2010 – styczeń 2011.

W 2011 roku GENESIS PR zwyciężyła też w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie. Jury oceniało prace z 50 krajów, a kampania GENESIS PR była jedynym nagrodzonym projektem z Polski.

W ubiegłym roku GENESIS PR – jako jedyna agencja PR z Polski oraz jeden z dwóch nagrodzonych polskich podmiotów (obok Liberty Direct) otrzymała pierwszą nagrodę IPRA Golden World Award 2010 (w kategorii Public Affairs) oraz wyróżnienia w kolejnych dwóch międzynarodowych konkursach: Stevie International Business Awards 2010 (USA) i Golden Drum 2010.

Pełna lista nagrodzonych podmiotów jest dostępna na stronach: http://www.stevieawards.com/pubs/iba/awards/408_2648_21071.cfm

Emperia Holding – ze względu na bardzo rozdrobniony akcjonariat – stała się celem doskonale przygotowanego przejęcia na bardzo niekorzystnych warunkach. Dzięki zastosowaniu natychmiastowej obrony opartej na narzędziach kapitałowych oraz strategii medialnej wrogie przejęcie nie doszło do skutku. Eurocash odstąpił od swoich planów i rozpoczął przyjazne negocjacje z Emperią. Ostatecznie strony podpisały obopólnie korzystną umowę sprzedaży części firmy (ok. 50% biznesu), po cenie zbliżonej do wyceny całej Emperii wg pierwotnego parytetu.

Natomiast nagrodzony w 2010 roku projekt „Obniżenie stawki podatku legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich w nowej ustawie hazardowej” zrealizowano w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.

GENESIS PR jest laureatem licznych nagród:

  • IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie za projekt „Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie”
  • IPRA Golden World Award 2010 w kategorii Public Affairs za projekt realizowany na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. Do tej edycji Golden World Award zgłoszono 352 projekty z 42 krajów. Do finału jury zakwalifikowało 110, zaś nagrodzono 26 kampanii, każdą w innej kategorii.
  • Golden Drum – nominacja w kategorii Public Affairs za projekt realizowany na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
  • Stevie International Business Awards 2010 – wyróżnienie w kategorii Public Affairs za projekt realizowany na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. Laureaci zostali wybrani spośród 1700 kampanii zgłoszonych z 40 krajów.
  • Złoty Spinacz 2008 w kategorii „PR korporacyjny” za działania mające na celu zbudowanie wizerunku Grupy Selena podczas pierwszej oferty publicznej.
  • Nagroda GPW 2008 przyznana w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations”.
  • Złoty Spinacz 2007 w kategorii „PR korporacyjny” za wprowadzenie na rynek marki InPost.