GAVDI Polska wdroży autorskie rozwiązanie HR Box w sieci Piekarni pod Telegrafem

przez | 01/08/2011

GAVDI Polska S.A. we współpracy z firmą HICRON wdroży system SAP ERP w sieci Piekarni pod Telegrafem. Głównym celem projektu jest implementacja modułów obsługujących obszary finansów, logistyki, produkcji, a także kadr i płac. GAVDI Polska odpowiada za wdrożenie modułu HR opartego na rozwiązaniu prekonfigurowanym GAVDI HR Box. Docelowo system będzie obsługiwał 750 pracowników Piekarni pod Telegrafem.

W lipcu b.r. firma GAVDI Polska S.A. rozpoczęła wdrożenie modułu SAP HR w Piekarni pod Telegrafem. Głównym kontraktorem projektu i dostawcą wdrożenia pozostałych obszarów systemu SAP ERP oraz autorskiego rozwiązania HICRON POS (Point of Sale) Solution jest spółka HICRON, która zajmuje się projektowaniem rozwiązań IT i świadczeniem usługi wdrożeń i rozwoju SAP ERP i SAP Business Objects. Uruchomienie modułu HR planowane jest na początek stycznia 2012 roku.

Ze względu na zakres wdrożenia, ilość niestandardowych rozszerzeń i modyfikacji, projekt realizowany przez HICRON i GAVDI w Piekarni Pod Telegrafem to największa implementacja SAP ERP ze wszystkich przeprowadzonych do tej pory projektów tego typu w branży piekarniczej w Polsce. Celem przedsięwzięcia jest pełna automatyzacja sprzedaży, optymalizacja działania firmy, a także wdrożenie standardów zarządzania jakie reprezentują firmy zachodnie.

Jakość naszych wyrobów i wzorowa obsługa klienta to dla nas priorytety, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego. Przy jego wyborze kierowaliśmy się głównie dwoma kryteriami. Po pierwsze, system musiał być wykorzystywany w branży spożywczej, z drugiej strony chcieliśmy, aby był jak najbardziej otwarty i prorozwojowy. – mówi Roman Smolarski, Prezes Zarządu w firmie Piekarnia Pod Telegrafem.

Konsultanci GAVDI Polska S.A. odpowiadają za wdrożenie modułu HR opartego na rozwiązaniu prekonfigurowanym HR Box. Jest to baza wdrożeniowa zawierająca know-how GAVDI w postaci zestandaryzowanych procesów HR, ich konfiguracji w systemie SAP oraz narzędzi pomagających w optymalizacji i dokumentacji procesu wdrożenia systemu. HR Box to zestaw narzędzi koniecznych do realizacji procesów biznesowych klienta, w szczególności ewidencji i administracji kadrowej, zarządzania czasem pracy, rozliczania listy płac oraz obsługi ZFŚS.

Jesteśmy dumni, że możemy wdrożyć autorskie rozwiązanie HR Box w sieci Piekarni pod Telegrafem. Takie rozwiązanie może stanowić swoistą bazę wiedzy zarówno jako docelowe rozwiązanie klienta, jak również bazę do dalszego rozwoju własnego dedykowanego systemu SAP HCM. – podkreśla Ireneusz Hołowacz, dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI Polska S.A.

Założona w 1990 roku Piekarnia pod Telegrafem zatrudnia obecnie blisko 750 pracowników, specjalizuje się w wypieku oraz dystrybucji pieczywa. Sieć składa się z ponad 150 specjalistycznych punktów piekarniczo-cukierniczych, zlokalizowanych w województwach świętokrzyskim, małopolskim, mazowieckim, łódzkim oraz podkarpackim.