Toyota Bank: Sukces konkursu dla najlepszych uczniów

Olbrzymim powodzeniem cieszył się zakończony właśnie konkurs Toyota Bank dla posiadaczy młodzieżowego konta Click. Udział wzięły w nim setki młodych klientów banku.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło wysłać swoje świadectwo szkolne ze średnią ocen powyżej 4,75. – Dostaliśmy setki zgłoszeń – dużo więcej, niż się spodziewaliśmy – mówi Piotr Juda, prezes Toyota Bank.

Po analizie nadesłanych świadectw okazało się, że posiadacze konta Click w Toyota Bank osiągają zaskakująco wysokie wyniki w nauce. Aż 83 proc. z nich miało na koniec roku szkolnego średnią równą 5,0 lub wyższą. – Świadczy to o tym, że nasi najmłodsi klienci w inwestują przyszłość, poważnie traktując swoje obowiązki szkolne – podkreśla prezes Piotr Juda. – Cieszymy się, że mogliśmy wynagrodzić te wysiłki – dodaje. Wśród nagrodzonych najwięcej (38 proc.) było gimnazjalistów i uczniów szkół podstawowych (31 proc.). Średnia premia wypłacona uczestnikom wyniosła 131 zł.

Promocja związana z kontem Click to element długofalowej strategii Toyota Bank mającej na celu podnoszenie świadomości finansowej młodzieży. – Według badań pracowni badawczej SMG/KRC tylko 13 proc. polskich dzieci oszczędza. Reszta wydaje pieniądze od rodziców na słodycze i napoje. My chcemy uczyć młodzież związaną z naszym bankiem, że oszczędzanie pozwala realizować dalekosiężne cele i spełniać marzenia – tłumaczy prezes Piotr Juda.

Przypomnijmy zasady konkursu: uczniowie, którzy mieli średnią ocen równą 5,0 lub wyższą, dostali specjalny bonus na swoim koncie Click – odsetki, które wypracowały w czasie trwania akcji ich pieniądze, zostały pomnożone razy trzy (w sumie kwota ta nie mogła być wyższa niż 200 zł); ci z kolei, których średnia zmieściła się w przedziale 4,75-4,99 proc., mogli liczyć na stuprocentową premię (nie więcej niż 100 zł).

Więcej informacji o koncie Click znaleźć można na: www.toyotabank.pl

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu