Outsourcing SAP w Piekarni Pod Telegrafem

Spółka HICRON, specjalizująca się w świadczeniu usług wdrożeń i rozwoju systemu SAP, podpisała umowę z siecią „Piekarnia Pod Telegrafem” na outsourcing procesów związanych z dzierżawą infrastruktury serwerowej, jej utrzymaniem oraz administracją systemu SAP.

Usługa świadczona będzie przez HICRON przy współpracy z partnerską firmą Beyond.pl. W ramach wspólnej oferty, spółki HICRON i Beyond.pl oddają do dyspozycji Piekarni Pod Telegrafem zaawansowaną technologicznie platformę umożliwiającą uruchomienie, utrzymanie w ruchu i stałe monitorowanie wdrażanego przez HICRON systemu SAP ERP. Określony w umowie zakres odpowiedzialności HICRON i Beyond obejmuje między innymi monitoring i utrzymywanie optymalnego środowiska pracy systemu, bieżące prace konserwacyjne, usuwanie ewentualnych zakłóceń i awarii.

„Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna dla biznesu jest ciągłość pracy systemu ERP, jego wysoka wydajność, bezawaryjność. Z drugiej strony, zamiast inwestować w budowę zespołu, który zapewni nam utrzymanie infrastruktury wdrażanego przez nas systemu SAP, wolimy skupić się na naszej podstawowej działalności. Decydując się na oddanie opieki nad SAP w ręce HICRON i Beyond wybieramy dostęp do nowoczesnych narzędzi przechowywania danych, gwarancję obsługi systemu i najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa.” – akcentuje przyczyny zawarcia umowy outsourcingu SAP Arkadiusz Paśnik, Kierownik Projektu wdrożenia SAP w Piekarni Pod Telegrafem.

„Dzierżawa infrastruktury systemu SAP niesie ze sobą korzyści w postaci oszczędności czasu, kosztów szkoleń i zatrudnienia pracowników związanych z obsługą serwerowni, obniża koszty eksploatacji i modernizacji, maksymalizuje bezpieczeństwo przechowywanych danych. Daje także pewność ich przechowywania na niezawodnym, najwyższej jakości sprzęcie. To najważniejsze i tylko niektóre zalety powierzenia opieki nad serwerami firmie zewnętrznej.” – mówi Robert Stiller, Architekt Rozwiązań Biznesowych i Dyrektor Sprzedaży w firmie HICRON.

Współpraca spółki HICRON z Piekarnią Pod Telegrafem rozpoczęła się w 2010 roku podpisaniem umowy na wdrożenie systemu SAP ERP i jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb biznesowych firmy, wdrożenie narzędzi analityczno-raportowych SAP Business Objects oraz autorskiego rozwiązania HICRON POS (Point of Sale) Solution. Projekt wdrożenia tych rozwiązań zakończy się na początku czwartego kwartału 2011 roku.

źródło/autor: HICRON

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu