Lawenda PR

Agnieszka Kuźma-Filipek, po 7 latach pełnienia funkcji rzecznika prasowego oraz kreowania wizerunku notowanego na giełdzie Mostostalu Warszawa, założyła własną agencję PR pod nazwą Lawenda Public Relations.

Agnieszka Kuźma-Filipek, która zarządzała działem PR oraz pełniła funkcję rzecznika prasowego giełdowej spółki Mostostal Warszawa (część międzynarodowego koncernu Acciona) założyła własną agencję public relations. Nowa firma – Lawenda Public Relations stworzona została na bazie wiedzy i 12-letniego doświadczenia założycielki w budowaniu wizerunku dużych firm, jak i realizacji projektów dla firm z sektora MSP w branżach nieruchomościowej, ochrony środowiska, wydawniczej, zdrowotnej, szkoleniowej i informatycznej.

Zrealizowane dotychczas projekty potwierdzają, jak istotną wartość, nawet dla małych firm, wnosi właściwe ukierunkowanie potencjału komunikacyjnego oraz zaistnienie w przestrzeni publicznej.

Oferta działań Lawendy Public Relations kierowana jest głównie do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. „Często, aby przekonać decydentów do public relations, należy wykazać na wyodrębnionym obszarze komunikacyjnym firmy wpływ tych działań na wartość dla całego biznesu.” – mówi Agnieszka Kuźma-Filipek. „Moje doświadczenie pokazuje, że gdy zarządy postanowią już rozwijać ten obszar w firmie, dość szybko można obserwować, jakim jest to akceleratorem do rozwoju.” – dodaje.

Zakres działań agencji obejmuje budowanie i zarządzanie wizerunkiem firm i produktów, relacje z mediami, pozyskiwanie partnerów do współpracy (patronaty medialne, branżowe), społeczną odpowiedzialność biznesu, employer branding oraz komunikację kryzysową.

Agnieszka Kuźma-Filipek – absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Ścieżki Europejskiej. Ukończyła podyplomowe studia public relations także w SGH. Jej pasją jest komunikacja i public relations, żeglarstwo i kontakt z przyrodą.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu