Azul Brazilian Airlines rozpoczyna współpracę z Comarch

Comarch Inc., amerykańska spółkach należąca do Grupy Kapitałowej Comarch, oraz Azul Brazilian Airlines zawarły pięcioletni kontrakt na implementację dwóch flagowych produktów Comarch: Comarch Loyalty Management for Airlines oraz Comarch Smart Analytics. Produkty zostaną wdrożone na potrzeby obsługi lotniczego programu lojalnościowego. Umowa obejmuje dostawę oprogramowania, a także utrzymanie systemu i wsparcie.

Brazylijskie Linie Lotnicze Azul powstały w 2008. Azul oferuje tanie loty na rynku krajowym do 30 destynacji. Jest to pierwsza na świecie linia pasażerska, która w zaledwie rok od powstania przewiozła 2 mln pasażerów.

Grupa Kapitałowa Comarch jest globalnym dostawcą systemów informatycznych. Wśród klientów Comarch z branży lotniczej są: S7 Airlines, Polskie Linie Lotnicze LOT, JetBlue Airways oraz Azul Brazilian Airlines. Oferta Comarch dla linii lotniczych obejmuje produkty: Comarch Loyalty Management for Airlines, Comarch Smart Analytics, Comarch Contact Center, Comarch Campaign Management oraz aplikację mobilną Comarch Travel Assistant for Airlines.

W strukturach sektora Usługi Comarch istnieje dedykowany zespół wyspecjalizowany w świadczeniu usług dla firm z grupy Travel.

źródło/autor: Comarch

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu