System QAD w Philips Polska

Philips Polska, polski przedstawiciel jednego z największych na świecie dostawców sprzętu AGD i RTV oraz sprzętu medycznego, wdrożyła najnowszą wersję aplikacji wspomagającej zarządzanie przedsiębiorstwem QAD Enterprise Applications. Projekt wprowadzenia rozwiązania QAD 2010 ma trwać niecałe 3 miesiące.

Umowa pomiędzy QAD i Philips Polska przewiduje wprowadzenie najnowszej wersji systemu QAD Enterprise Applications oraz usługi utrzymania systemu informatycznego, który. zapewnia wsparcie w obszarze księgowości i konsolidacji finansowej w firmie Philips Polska. Głównym priorytetem dla firmy było szybkie przeprowadzenie wdrożenia.

– QAD od wielu lat rozwija kompetencje w zakresie wsparcia firm dystrybucyjnych z sektora dóbr przemysłowych i konsumenckich. To dla nas szczególne wyróżnienie, że firma Philips Polska zdecydowała się na wprowadzenie najbardziej rozwiniętej wersji systemu QAD. Jednym z głównych wyróżników aplikacji jest zaawansowane wsparcie dla obszaru finansów i księgowości firm wielozakładowych – mówi Artur Sawicki, dyrektor ds. sprzedaży QAD Polska.

QAD Enterprise Applications stanowi kompletny zestaw modułów i funkcjonalności wspierających procesy biznesowe realizowane zarówno w lokalnej, jednozakładowej organizacji, jak i rozproszonej, międzynarodowej strukturze. Główne moduły systemu wspierają produkcję, sprzedaż, zakupy oraz finanse i księgowość. QAD od wielu lat skupia się na kilku wybranych, kluczowych branżach. Funkcjonalność systemu pozwala wspierać wszystkie, nawet najbardziej zaawansowane procesy. Jednocześnie rozwiązanie nie zawiera zbędnych i niepotrzebnych funkcjonalności, które posiadają aplikacje dla każdej kategorii firm. Zapewnia to skrócenie projektu wdrożeniowego i pozwala osiągać szybki zwrot z inwestycji. Część klientów QAD realizowała wdrożenie systemu ERP w ramach projektów wspieranych przez Unię Europejską.

źródło/autor: d*fusion communication

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu