Nowy Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Stopklatka.pl

Od sierpnia, stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Stopklatka S.A., wydawcy portalu filmowego stopklatka.pl, obejmie Grzegorz Obrębski. Od kwietnia, po odejściu poprzedniego dyrektora – Filipa Kubickiego, stanowisko pozostawało nieobsadzone.

Grzegorz Obrębski związany jest z mediami od ponad 10-ciu lat. W wydawnictwie Agora S.A.  wyspecjalizował się w budowaniu przychodów zagranicznych dla Gazety Wyborczej. Zdobywał praktyczne doświadczenie w projektach radiowych, oraz uczestniczył w odsłonach pierwszych projektów internetowych spółki.

Na stanowiskach kierowniczych w Grupie Onet.pl S.A., był odpowiedzialny za stworzenie działu sprzedaży zagranicznej i rozwój biznesu zagranicznego. Zwiększył przychody m.in z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec i USA. Pomysłodawca i opiekun pionierskiego portalu poświęconego Polonii przebywającej w Wielkiej Brytanii – Onet.eu. Pracując na rzecz Onet.pl w Londynie, aktywnie wspierał promocję polskiej kultury na Wyspach Brytyjskich. Współpracował z wieloma instytucjami Polonijnymi (m.in. Polski Instytut Kultury),  oraz największymi mediami brytyjskimi (np. The Times, The Sun). Wspomagał wszelkie inicjatywy poprawiające wizerunek rodaków za granicą i rozwój kulturalny emigrantów.

W Onet.pl i Agora S.A. kierownik i dyrektor projektów e-commerce i treściowych.

W HBO Polska odpowiedzialny za poprawną komunikację nowej wersji serwisu hbo.pl, oraz planowanie i realizację wszelkich działań marketingowych i social media w Internecie.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu