Laur Konsumenta dla Przecieru Pomidorowego Podravka

Konsumenci po raz kolejny docenili produkt firmy Podravka. Tym razem wyróżnienie – Laur Konsumenta – otrzymał Przecier Pomidorowy.

Produkt został doceniony przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu, a wyróżnienie jest dowodem rynkowej popularności produktu.

1 Laur Konsumenta, PodravkaLaur Konsumenta przyznawany jest w Polsce od 2009 roku. Najbardziej popularne wśród klientów produkty, wybrane w drodze konsumenckiej sondy otrzymują miano Odkrycia Roku, stając się tym samym liderami w danej kategorii. W przeprowadzanych sondażach klienci subiektywnie wskazują najlepsze według nich produkty, które chętnie polecają innym.

Tytuł Odkrycie Roku 2011 w kategorii Przeciery Pomidorowe został przyznany Przecierowi Pomidorowemu Podravka. Ten naturalny, pozbawiony konserwantów wyrób pomidorowy wyprodukowany został ze starannie wyselekcjonowanych, dojrzałych w południowym słońcu pomidorów. Bogaty w błonnik, potas oraz witaminy C i E przecier pomidorowy jest idealnym składnikiem zrównoważonej diety. Dodatkowo dzięki zawartości likopenu jest również doskonałym antyoksydantem.

Przecier pomidorowy Podravka ma szerokie zastosowanie kulinarne. Można go wykorzystać do przygotowania zup lub sosów do makaronów, ryżu, pizzy czy innych dań.

Przecier pomidorowy Podravka dostępny jest w wygodnych kartonikach 500g oraz 3 x 200g.

Sugerowana cena na sklepowej półce: ok. 4,00 zł

Więcej informacji na www.pomidorypodravka.pl, www.podravka.pl oraz facebook.com/wspolnegotowanie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu