Facead i Interactive Research Center rozpoczynają strategiczną współpracę

FanpageAd – dostępne od sierpnia tego roku – jest pierwszym wspólnym projektem facead i Interactive Research Center. Nowe narzędzie umożliwia analizę i zarządzanie stronami marek na portalu facebook. FanpageAd powstał w oparciu o potrzeby zgłaszane przez klientów obu firm i obecnie został im udostępniony na okres testów.

FanpageAd wyróżnia dokładna selekcja monitorowanych stron i możliwość łączenia fanpage w dowolne grupy, takie jak branże lub kategorie produktowe. Dzięki nowemu narzędziu możliwe jest określenie takich wskaźników jak share of voice marki, zasięg marki w branży czy średni przyrost fanów. W ramach podstawowych funkcjonalności przewidziano możliwość bezpośredniego porównania swojej marki z dowolną inną stroną na facebooku.

W chwili obecnej kończone są pracę nad integracją modułu zarządzania i monitoringu wypowiedzi pojawiających się na monitorowanych przez facead stronach. Uzupełnią one część analityczną, w ramach której wdrożone zostały wskaźniki umożliwiające ewaluację kampanii prowadzonych na Facebooku. Obecnie analiza kampanii oferowana będzie w formie raportów cyklicznych i ad hoc.

Wszystkie osoby, które wyrażą zainteresowanie udziałem w otwartych beta-testach panelu, otrzymają możliwość bezpłatnego skorzystania z narzędzia na okresu dwóch tygodni. Wystarczy przyłączyć się do wydarzenia organizowanego przez FanpageAd na portalu Facebook.

Ofertę uzupełnia możliwość cyklicznego dostarczania danych dot. aktywności fanów w branży w ramach poszczególnych grup demograficznych. Produkt Facebook.Metrics skierowany jest do domów mediowych, agencji interaktywnych i SMO (Social Media Optimization).

Interactive Research Center jest agencją realizującą insighty konsumenckie, badania wizerunkowe oraz identyfikację Social Influencers w społecznościach internetowych. Agencja współpracuję z domami mediowymi, agencjami interaktywni i PR oraz klientami końcowymi, wśród nich są m.in. Starcom, Edelman, K2, Ostryga, Unilever i Microsoft.

facead to agencja social media specjalizująca się w projektowaniu i budowie aplikacji, opracowywaniu i realizacji strategii obecności marek w mediach społecznościowych. facead prowadzi również statystyki ponad 50 tysięcy polskich stron fanowskich na facebooku.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu