„Promocja na 5!”

W przededniu gorączki zakupów wyprawek szkolnych ruszyła kampania promocyjna artykułów piśmienniczych marki BIC –  „Promocja na 5!”.  Mechanizm kampanii oparty jest na konkursie, w którym można wziąć udział po zakupieniu produktów  piśmienniczych BIC-a za minimum 20 zł.

Aby uczestniczyć  w losowaniu nagród należy zachować paragon oraz przesłać SMS-a z propozycją dokończenia zdania: „BIC jest super, bo…”. Najciekawsze wypowiedzi zostaną nagrodzone następującymi nagrodami:10 Netbooków (10 najlepszych wypowiedzi)

  • 50 PSP (50 kolejnych najlepszych odpowiedzi)
  • 50 Nintendo (50 kolejnych odpowiedzi)

Kampania rozpoczęła się 18 lipca i potrwa do 9 września.

Promocję wspierają działania reklamowe w punktach sprzedaży (materiały POS – m.in.: kieszonki z ulotkami, wobblery, plakaty i headery), a także reklama w prasie i Internecie. Realizacją konkursu zajmuje się agencja AKON/Marketing Partners, a komunikacją konkursową –  agencja kowalska&milewska wizerunek i PR.

źródło/autor: kowalska&milewska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu