Paweł Jędrak nowym Dyrektorem Działu Strategii w Adv.pl

Od lipca 2011 roku funkcję Dyrektora Działu Strategii w agencji interaktywnej Adv.pl – należącej do Grupy ADV – objął Paweł Jędrak, którego zadaniem jest rozbudowa jednego z trzech kluczowych w realizacji celów strategicznych agencji działu.

Paweł Jędrak posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oraz realizacji złożonych kampanii marketingowych i budowaniu wizerunku marki z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz nowych mediów m.in. w Philip Morris Polska, gdzie odpowiadał za komunikację czołowych na polskim rynku marek tytoniowych. W ramach swoich kompetencji odpowiedzialny jest w Adv.pl za pracę Działu Strategii oraz doradztwo na rzecz kluczowych klientów agencji.

„Jestem pewien, że moje doświadczenie wyniesione m.in. z dużej korporacji pozwoli na dynamiczny rozwój kompetencji strategicznych Adv.pl i jeszcze bardziej zwiększy jej potencjał na rynku. Silny Dział Strategii w agencji interaktywnej to także ukłon w kierunku naszych obecnych i potencjalnych Klientów. Branża digital w Polsce dojrzewa, a świetna kreacja i innowacyjne technologie muszą wynikać z przemyślanej strategii komunikacji marek. Marketerzy zdają sobie z tego sprawę. Strategia, którą przyjęliśmy w kwestii rozwoju działu z pewnością zaskoczy naszą konkurencję i przyniesie równocześnie wiele pozytywnych zmian w zakresie realizacji projektów na rzecz dotychczasowych, jak i przyszłych klientów” – mówi Paweł Jędrak, Dyrektor Działu Strategii w Adv.pl.

Nowy Dyrektor Działu Strategii doświadczenie zdobywał, pracując m.in. dla Philip Morris Polska na stanowisku Manager Direct Marketing oraz Brand Manager OTP (Other Tobacco Products i TP Internet jako Project Manager. Paweł Jędrak ukończył studia na Wydziale Handlu Zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Magdalena Surowiec, prezes zarządu Adv.pl, pozytywnie komentuje zmiany zachodzące w agencji – „Budowa działu strategicznego jest potwierdzeniem ambitnej polityki biznesowej Adv.pl, opartej przede wszystkim na kreacji, silnej strategii i nowych technologiach. Jesteśmy przekonani, że Paweł Jędrak doskonale sprawdzi się w roli dyrektora działu. Dzięki jego kompetencjom i doświadczeniu mamy szansę wzmocnić pozycję agencji Adv.pl jako tej, która proponuje kompleksowe rozwiązania, za którymi stoi silna strategia.

Adv.pl to agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej. Firma oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Adv.pl jako jedyna firma w Polsce dostarcza zaawansowane rozwiązania typu Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość).

Adv.pl działa na polskim rynku od jedenastu lat. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. takie międzynarodowe marki, jak: Pepsi, Nike, Malibu, Absolut, Volvo czy Bosh. Adv.pl realizowała również kampanie interaktywne m.in. dla Lukas Banku, Leroy Merlin Polska, Tchibo Direct oraz marki Winiary.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu