Egipt – sukces kampanii promocyjnej na Facebooku

„Egipt – tu się wszystko zaczyna”, to przykład dobrze funkcjonującej strony na Facebooku. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od uruchomienia, profil przyciągnął blisko 12 tysięcy fanów.

Pomysł stworzenia strony powstał z myślą o miłośnikach Egiptu. Można na niej znaleźć nie tylko interesujące informacje nt. tego kraju, ciekawostki dotyczące najpopularniejszych atrakcji turystycznych i kultury starożytnej, lecz także wiadomości o egipskich inspiracjach, tradycjach i życiu współczesnych Egipcjan.

Profil cieszy się ogromnym zainteresowaniem użytkowników, każdego dnia do grona jego fanów dołącza ok. 250 osób. Niewątpliwie początkowo przyciągał ich głównie konkurs, w którym można było wygrać wycieczki, z czasem jednak profil stał się platformą do wymiany doświadczeń  i spostrzeżeń z wypraw do kraju faraonów. Miłośnicy Egiptu za pośrednictwem strony udzielają sobie nawzajem porad, a także poszukują towarzystwa na wakacyjne wyjazdy. Każdego dnia ponad 5 tysięcy aktywnych użytkowników komentuje publikowane treści, dodaje zdjęcia i korzysta z zamieszczanych w profilu ankiet, a nawet tworzy własne rankingi ciekawych miejsc, które warto zobaczyć. Od połowy maja do początku lipca zamieścili oni na stronie blisko 700 postów.

„Zaskoczyła nas aktywność i kreatywność fanów Egiptu. Widać, że są szczerze zainteresowani wszystkim, co ma związek z kulturą tego kraju. Udało nam się stworzyć dla nich miejsce, w którym mogą się wymieniać opiniami na temat klimatu, atrakcji turystycznych, kuchni czy egipskiej gościnności”, mówi Ahmed Shokry, radca ds. turystyki Ambasady Egiptu  w Polsce.

Strona „Egipt – tu się wszystko zaczyna” powstała w wyniku współpracy Biura ds. Turystyki Ambasady Egiptu w Polsce, Agencji Mindshare i Agencji Sozializer.

źródło/autor: Made in PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu