Specjalista w zarządzaniu ryzykiem promocji wchodzi do Polski

Mando, lider w sektorze zarządzania ryzykiem promocji sprzedaży, wprowadza na rynek polski swoją ofertę Fixed Fee. Mando od ponad 30 lat współpracuje z wieloma markami oraz agencjami w Europie doradzając jak zwiększyć promocyjną ofertę i jednocześnie zabezpieczyć swój budżet przed over-redemption.

Wiele firm przygląda się uważnie swoim marketingowym wydatkom, dlatego też tak istotne jest odpowiednie zarządzanie budżetami promocyjnymi. Zabezpieczenie Fixed Fee pozwala na ustalenie budżetu promocyjnego z góry oraz przerzucenie ryzyka związanego z nadmierną ilością zgłoszeń na Mando.

Specjaliści Mando uważają, iż budżet promocyjny można wykorzystać o wiele bardziej efektywnie dzięki odpowiedniemu oszacowaniu ryzyka finansowego promocji.

W związku z tym, iż promocyjne oferty stają się coraz bardziej wyszukane na rynku polskim, kompetencje Mando w zabezpieczaniu innowacyjnych mechanizmów nabierają istotnego znaczenia.

Osobą odpowiedzialną za rynek polski jest Joanna Pielinska.

źródło/autor: Mando

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu