Mood Media Polska działa coraz prężniej

Mood Media, firma specjalizująca się w dostarczaniu profesjonalnych usług z zakresu marketingu sensorycznego, podsumowała pierwsze półrocze. Polskiej filii udało się przekroczyć pułap ponad 1,5 tys. nowych klientów. Wyniki są tak dobre dzięki objęciu stanowiska Country Managera przez Aleksandrę Potrykus.

Mood Media specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu marketingu sensorycznego dla przedsiębiorców. Od początku roku polski oddział firmy pozyskał już ponad 400 nowych klientów. Do końca 2010 roku portfolio firmy liczyło około tysiąca stu klientów.

– Dzięki intensywnym działaniom new business udało nam się zwiększyć liczbę naszych klientów o 1/3 w ciągu sześciu miesięcy. Taki wynik oznacza, że wypracowaliśmy zysk o 30 procent większy niż zaplanowano. W porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego jest to zysk o 64 procent większy. Jednocześnie ponieśliśmy o sześć procent niższe koszty niż zakładał budżet. Dokonując zestawienia EBIDA z budżetem wypracowaliśmy +99,8 procent, a względem 2010 roku +123 procent – wyjaśnia Maciej Sitarski, PR Manager w Mood Media Poland.

Mood Media działa obecnie w 38 krajach zlokalizowanych na całym świecie. Od stycznia 2011 roku funkcję Country Managera na obszar Polski objęła Aleksandra Potrykus. Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu popartemu wieloletnią praktyką zawodową Aleksandra Potrykus pozyskała duże grono nowych klientów dla firmy Mood Media. Obecnie stanowisko Country Menagera w całej Mood Media Corporation piastują zaledwie 4 kobiety. Panie zarządzają oddziałami Mood Media w Polsce, Rosji, Australii i Grecji. Aleksandra Potrykus jest najmłodszą przedstawicielką tego grona.

– Z Mood Media związana jestem od 2003 roku. Początkowo pełniłam funkcję przedstawiciela handlowego, następnie Dyrektora ds. Sprzedaży. Po 8 latach pracy powierzono mi stanowisko Country Managera Mood Media i od razu nastąpił przełom. Dzięki szybkim, lokalnie podejmowanym decyzjom i kilku śmiałym posunięciom, polski oddział jest obecnie największym w Europie Środkowo Wschodniej, większym niż Rosja, czy prowadzące do tej pory prym Węgry. Cieszę się, że moje zaangażowanie przekłada się na wciąż powiększający się krąg i zadowolenie naszych klientów – mówi Aleksandra Potrykus. Od stycznia tego roku wprowadziłam w firmie wiele znaczących zmian, zatrudniłam dodatkowych pracowników, postawiłam na efektywny rozwój  sprzedaży, zainwestowałam w komunikację zewnętrzną i promowanie marki. Efekty były widoczne od razu – dodaje.

Aleksandra Potrykus jest specjalistką w dziedzinie sprzedaży i marketingu oraz prowadzenia negocjacji handlowych i rozwoju przedsiębiorstw. Jako Country Manager i Prokurent odpowiedzialna jest za tworzenie spółki Mood Media na rynku polskim, jej rozwój oraz budowanie marki.

Wyniki te, świadczą również o wzroście popularności marketingu sensorycznego na rynku polskim. Trend, który przywędrował z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych coraz częściej cieszy się uznaniem także polskich przedsiębiorców.

źródło/autor: Mood Media

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu