Monday PR dla Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”

Agencja Monday PR zaangażowała się w Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. Agencja będzie wspierać organizatorów poprzez doradztwo, obsługę medialną wydarzenia i komunikację w mediach społecznościowych.

Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” są kontynuacją zeszłorocznych Ogólnopolskich Mistrzostw, w których wzięło udział blisko 400 dzieci z 25 placówek z całej Polski. W tym roku na turniej przyjadą 32 drużyny z całego świata, w tym reprezentacje domów dziecka ze Słowacji, Ukrainy, Czech, Rosji i Litwy. Będzie to jedna z największych w Europie imprez sportowych dla dzieci z domów dziecka.

Młodych zawodników do boju zagrzewać będą Ambasadorzy Dobrej Woli Mistrzostw – celebryci i gwiazdy sportu. Organizatorami imprezy są: Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Stowarzyszenie Vita Activa oraz Stowarzyszenie Akademia Wilanowska. Mistrzostwa swoim patronatem objęli Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Polski Związek Piłki Nożnej.

Do zadań Monday PR należy przygotowanie strategii komunikacji, doradztwo, Media Relations i komunikacja w Social Media. Współpraca w ramach projektu ma charakter non-profit.

Z ramienia Monday PR w projekt zaangażowany jest zespół w składzie: Ewa Mittelstaedt, Magdalena Skarżyńska, Adam Kozłowski i Marianna Hoszowska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu