Spółka FoodCare po raz kolejny próbuje obejść zakazy sądowe w najnowszej kampanii reklamowej

W ostatnich dniach firma FoodCare rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”. W materiałach promocyjnych wykorzystana jest puszka napoju, która nawiązuje i bezpośrednio kojarzy się z opakowaniem napoju energetyzującego TIGER, celowo wprowadzając konsumentów w błąd. Kampania prowadzona przez FoodCare jest kolejną próbą obejścia obowiązujących zakazów sądowych i podważeniem zasad uczciwej konkurencji.

„Oczywiście Fundacja Darka Michalczewskiego „Równe Szanse” nie pozostawia tej sytuacji bez odpowiedzi. Podjęliśmy już odpowiednie kroki prawne zmierzające do zaprzestania wykorzystywania przez FoodCare produktów nawiązujących do napoju Tiger Energy Drink. Cóż mogę dodać? To nie pierwszy raz, gdy firma Pana Włodarskiego stosuje podobne zabiegi mające na celu obejście prawa” – powiedział Dariusz Michalczewski.

Stan prawny sporu na dziś:

  1. Sąd Apelacyjny w Gdańsku z dnia 27 kwietnia 2011 r.: Na wniosek Fundacji Darka Michalczewskiego „Równe Szanse” przeciwko FoodCare o zabezpieczenie na czas trwania procesu – Rozstrzygnięte: decyzja prawomocna na korzyść Fundacji „Równe Szanse”
  2. Sąd Apelacyjny w Krakowie z dnia 9 marca 2011 r.: Na wniosek Dariusza Michalczewskiego przeciwko firmie FoodCare o zabezpieczenie na czas trwania procesu – Rozstrzygnięte: decyzja prawomocna na korzyść Dariusza Michalczewskiego

Wydane postanowienia zakazują spółce FoodCare prowadzenia wszelkich form reklamy dotyczącej produktów energetyzujących zawierających oznaczenie „BLACK TIGER”, „TIGER VIT” lub jakiekolwiek inne oznaczenie z elementem „TIGER” na czas trwania procesu.

źródło/autor: Partner of Promotion

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu