Setlak PR i DON’T PANIC

Agencja Setlak PR nawiązała współpracę z Mireo – autorem i dostawcą mobilnej aplikacji nawigacyjnej DON’T PANIC przeznaczonej dla systemów operacyjnych iPhone oraz Android.

Firma przeprowadzi kampanię launchingową produktu na terenie Polski z wykorzystaniem media relations oraz PR-u on-line.

Setlak PR zajmie się dystrybucją informacji prasowej nt. launchu produktu, zaaranżowaniem konkursów, jak również testów konsumenckich i recenzji w mediach branżowych oraz blogosferze.

Ze względu na specyfikę produktu czas kampanii został zaplanowany na czerwiec oraz lipiec.

Mireo to chorwacka firma softwarowa obecna na rynku mobilnych aplikacji nawigacyjnych od ponad 10 lat. Dostawca technologii nawigacyjnej dotąd skupiał się głównie na działaniach sprzedażowych w sektorze B2B. Polska będzie jednym z pierwszych rynków, na którym będzie targetować klienta indywidualnego.

Klient sam zgłosił się do agencji. Współpraca ma charakter projektowy. Osobą odpowiedzialną za prowadzenie kampanii jest senior account manager Agnieszka Osiniak pod kierownictwem Matyldy Setlak, dyrektor zarządzającej Setlak PR.

źródło/autor: Setlak PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu