NetAffiliation wprowadza ofertę Mobile

Współcześnie zwiększona mobilność społeczeństwa staje się coraz większym wyzwaniem dla reklamodawców. W odpowiedzi na te zmiany platforma afiliacyjna NetAffiliation stworzyła ofertę Mobile, dzięki której rozwiąznia firmy będą dostępne również na urządzeniach przenośnych.

Jak wyjaśnia Michał Sołtys, Country Manager Poland w NetAffliation, decyzja o wprowadzeniu oferty z dziedziny m-commerce wynika z potrzeby zapewniania klientom rozwiązań technologicznych dostosowanych do szybkiego rozwoju rynku urządzeń mobilnych.

– Oferta Mobile pozwala na umieszczenie kampanii reklamowej na witrynach i aplikacjach mobilnych należących do sieci partnerów NetAffiliation – mówi Michał Sołtys. W celu jak najlepszej optymalizacji kampanii platforma dostarcza specjalne formaty banerów dopasowane do strony docelowej urządzeń mobilnych. – Aby zagwarantować jak najwyższą jakość obsługi, zapewniamy również pełną pomoc techniczną oraz dedykowanego specjalistę do zarządzania kampanią mobile – dodaje.

W ramach oferty platforma proponuje: udostępnienie specjalnych formatów banerów, integrację kodu trackingowego na stronie reklamodawcy oraz stworzenie bezpiecznego sposobu pozyskiwania i deduplikacji danych.

źródło/autor: Imagine PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu