artflash interactive dla nowej marki mięsnej „Nasz Kurczak”

W związku z wejściem na rynek nowej marki produktów drobiowych „Nasz Kurczak”, agencja artflash interactive stworzyła nowoczesny serwis konsumencki www.naszkurczak.pl.

Platforma internetowa www.naszkurczak.pl to początek nowego, rozbudowanego serwisu skierowanego do miłośników potraw z kurczaka. Jako portal skierowany do szerokiego grona odbiorców, prezentuje nowoczesne i zróżnicowane podejście do poszczególnych grup konsumentów, oferując im przydatne porady oraz informacje o codziennym prowadzeniu kuchni.

Nowatorskie rozwiązanie portal serwuje swoim użytkownikom w postaci niestandardowych przepisów kulinarnych stworzonych przez profesjonalnego szefa kuchni i przystosowanych do określonego poziomu umiejętności, które wykorzystać można zarówno podczas gotowania z dziećmi, oficjalnych przyjęć, jak i imprez w gronie znajomych.

Marka „Nasz Kurczak” składa się z dwóch linii produktów, które odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów. Pierwszą z nich stanowią świeże artykuły, które świetnie nadają się do gotowania dań według własnej inwencji. Druga linia produktów, Grill Express, to wygodne do przygotowania, gotowe dania dla grillomaniaków, które uświetnią każde ogrodowe barbecue. Każdy produkt zapewnia wysoką jakość mięsa dzięki nowoczesnemu systemowi pakowania – 8 dni świeżości, opracowanemu zgodnie z najnowszą technologią żywieniową, gwarantującemu dłuższą przydatność do spożycia.

Zadaniem agencji artflash było stworzenie serwisu konsumenckiego, który skutecznie zbuduje świadomość marki w internecie oraz będzie stanowił efektywne narzędzie komunikacji z otoczeniem. Aby w pełni spełniać swoją rolę, portal został wyposażony w trzy główne części. Każda z nich skierowana jest do różnej grupy odbiorców.

Pierwsza to dział przygotowany specjalnie dla konsumentów. Wprowadza ich w świat produktów marki, dodatkowo służąc cennymi informacjami. Znajdujące się tam zakładki porad kulinarnych oraz przepisów podsuną każdemu użytkownikowi przydatne rozwiązania.

Drugą sekcję stanowi zakładka skierowana do partnerów biznesowych, która w wygodny sposób przekierowuje do strony internetowej właściciela marki, firmy Wipasz S.A..

Ostatnią częścią serwisu jest biuro prasowe przeznaczone do kontaktów z mediami. Zapewnia ono możliwość bieżącej komunikacji z dziennikarzami, dzięki stałemu dostępowi do takich dokumentów, jak:

  • backgroundery,
  • Q&A,
  • multimedia (bank zdjęć i filmów),
  • dane kontaktowe.

Agencja artflash interactive została wybrana do przygotowania portalu na podstawie konkursu ofert.

źródło/autor: artflash interactive

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu