Digital One przygotowała pierwszy Dance Mob w polskim Facebooku dla Lipton Ice Tea

Digital One przygotowała dla Pepsi Cola General Bottlers roztańczoną akcję promocyjną wspierającą markę Lipton Ice Tea, odbywającą się pod hasłem „Zaklinacze Mango”. Jest to konkurs taneczny dla fanów Lipton Ice Tea w całości zorganizowany na Facebooku, którego trzonem jest specjalnie przygotowana aplikacja. Zwycięska grupa wirtualnych tancerzy pojawi się w nagrodę na zupełnie realnym nośniku outdoorowym w centrum Warszawy.

Zadaniem uczestników konkursu jest zaproszenie do tańca możliwie największej liczby znajomych i codzienny udział w tańcu „Zaklinaczy Mango”. Rywalizacja odbywa się pomiędzy grupami znajomych (maksymalnie 50 osób). Użytkownik zakłada grupę „taneczną” i zaprasza do niej znajomych, lub dołącza do już istniejącej (poprzez zaakceptowanie otrzymanego zaproszenia lub bezpośrednio poprzez aplikację). Do grup można dołączać przez cały okres trwania zabawy. Każda grupa posiada swoją „stronę” w aplikacji. Na stronie widoczne są jej statystyki (ilość członków, ilość punktów, miejsce w rankingu itd.), oraz wizualizacja zbioru wszystkich członków grupy biorących udział w zabawie (ich awatary oraz imiona i nazwiska podane przy rejestracji na Facebook).

Fani marki na Facebooku codziennie wyczekują pojawienia się na profilowym Wallu sygnału do odtańczenia tańca zaklinającego pozytywną energię Mango.  Zadaniem rywalizujących ze sobą grup jest codzienne, w określonych godzinach, odtańczenie tańca zaklinaczy Mango.

Konkurs wygrywa grupa, która zdobędzie najwięcej punktów. Konkurs potrwa 2 tygodnie, wszyscy członkowie zwycięskiej grupy zostaną nagrodzeni w nietypowy sposób – grafika wykorzystująca wizerunki wszystkich tancerzy tworzących grupę zostanie umieszczona na wielkoformatowej siatce outdoorowej w Warszawie na ulicy Chmielnej, wszyscy otrzymają też unikalne koszulki zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie na potrzeby tej akcji przez Digital One.

Digital One obsługuje markę Lipton Ice Tea od ponad roku. Taneczna akcja konkursowa, zgodna z filozofią marki Lipton Ice Tea wyrażaną w idei „Drink Positive”, jest ostatnim etapem długofalowej kampanii wspierającej wprowadzenie na polski rynek nowego wariantu smakowego Lipton Ice Tea Green Mango. Celem całego projektu, trwającego kilkanaście tygodni, było zaprezentowanie w sieci nowego wariantu smakowego. Na cele projektu została całkowicie przebudowana strona marki www.liptonicetea.pl, na której w ciągu wcześniejszych 9 miesięcy komunikowano wyłącznie akcje prowadzone dla herbaty Lipton Ice Tea Raspberry (Malinowa). Obecnie strona brandu jest całkowicie poświęcona nowemu wariantowi smakowemu – Lipton Ice Tea Green Mango. Profil marki w Facebooku także został „przejęty” w całości przez Lipton Ice Tea Green Mango – wcześniej na łamach profilu komunikowana była wyłącznie Lipton Ice Tea Raspberry (Malinowa).

Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o. (dystrybutor marki Lipton Ice Tea) współpracuje z agencją Digital One strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiele brandów z portfolio tego marketera. Obecnie są to m.in. Górska Natura, Lipton Ice Tea czy Pepsi. Obsługę brandu Lipton Ice Tea agencja Digital One zdobyła w przetargu rozstrzygniętym w kwietniu 2010 r. Umowa obejmowała współpracę do końca roku 2010, następnie została przedłużona na kolejne 12 miesięcy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu