AdProfile wprowadza „podwójne targetowanie”

AdProfile, sieć typu audience network, działająca w ramach struktur IDMnet, wprowadza do oferty nową na polskim rynku możliwość prowadzenia kampanii targetowanych behawioralnie na wybranych pakietach witryn. Nowa oferta zapewnia docieranie z komunikatem reklamowym do określonych odbiorców, przy jednoczesnej realizacji celów wizerunkowych.

Dotychczas kampanie prowadzone przez sieci typu audience network, kierowane były do odbiorców o określonym profilu, odwiedzających dowolne strony internetowe w danej sieci. W ofercie, wprowadzonej przez AdProfile, reklamodawca dodatkowo ma możliwość wybrania pakietu witryn, na których chce realizować kampanię.

<<Dzięki temu rozwiązaniu reklamodawca zyskuje możliwość „podwójnego targetowania” – jego reklamy wyświetlają się odbiorcom spełniającym określone kryteria i jednocześnie są emitowane wyłącznie na witrynach dobranych pod kątem treści do reklamowanego produktu. Pozwala to na jednoczesne osiągnięcie celów związanych z efektywnym dotarciem do grupy docelowej i budowaniem spójnego wizerunku danej marki.>> – wyjaśnia Łukasz Skawiński, head of AdProfile.

AdProfile jest pierwszą na polskim rynku siecią typu audience network, która zaproponowała to rozwiązanie. Oferta dostępna jest od lipca. AdProfile realizuje już pierwsze kampanie w tym modelu m.in. dla klientów z branży FMCG. Przypomnijmy, że IDMnet wprowadził AdProfile pod koniec marca b.r. Sieć odpowiada za rozwój i sprzedaż produktów wykorzystujących technologię predykcyjnego targetowania behawioralnego oraz retargetingu. Łukasz Skawiński dołączył do zespołu w czerwcu. Nowa oferta to pierwsza z zaproponowanych przez Niego zmian.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu