250 zegarków MasterCard PayPass do wygrania w promocji MasterCard i eCard

Ruszyła wyjątkowa promocja organizowana przez MasterCard i eCard. Aby wziąć w niej udział wystarczy zapłacić w Internecie kartami MasterCard i Maestro w sklepach i serwisach, gdzie eCard dostarcza możliwość realizowania płatności kartą. Promocja trwa do 31 października 2011 roku lub do wyczerpania zapasów. Można wygrać 250 zegarków w technologii MasterCard PayPass.

Aby otrzymać zegarek wystarczy w okresie promocji dokonać płatności na kwotę łącznie przekraczającą 2000 PLN i zarejestrować transakcję. Liczba zegarków jest ograniczona – decyduje data rejestracji transakcji i osiągnięcie wartości minimalnej.

Zegarki LAKS MasterCard PayPass pokazują nowy wymiar powiedzenia „czas to pieniądz”. Oprócz tradycyjnego odmierzania minut pozwalają prościej i szybciej płacić za codzienne zakupy. Żeby kupić poranną kawę, gazetę, zatankować paliwo czy też kupić ulubione perfumy wystarczy zbliżyć tarczę płatniczego zegarka do specjalnego czytnika. Bez szukania pieniędzy wyjmowania portfela, czy czekania na resztę. Transakcja trwa kilka sekund, a ponadto jest niezwykle prosta i wygodna. Takie rozwiązanie robi niesamowite wrażenie.

Technologia PayPass ma zastosowanie w tradycyjnych kartach, jak również w alternatywnych nośnikach takich jak zegarki, naklejki, breloczki. Umożliwia dokonanie płatności zawsze w sposób zbliżeniowy. Dla kwot do 50 PLN zbliżamy kartę, natomiast powyżej 50 PLN zbliżamy kartę i dodatkowo wpisujemy PIN. Bez względu na kwotę transakcja zawsze odbywa się w sposób zbliżeniowy.

W tej chwili zakupy z użyciem zegarka w technologii PayPass akceptowane są już w dziesiątkach tysięcy punktów, takich jak: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.

Juliusz Stawiński z eCard S.A. komentuje:

„Płatności z użyciem kart płatniczych, zarówno w tradycyjnych terminalach płatniczych, czy też przez Internet bądź telefon, stały się powszechne i są realizowane na coraz większą skalę. W kwietniu br. eCard S.A. uruchomił kolejną linię biznesową – obsługę transakcji kartami w terminalach płatniczych. Organizacja wspólnej promocji z MasterCard jest swego rodzaju zwieńczeniem starań eCard, które umożliwiły spółce, oferującej dotychczas możliwość przyjmowania płatności tylko przez Internet i telefon, kompleksową obsługę płatności. Wspólnie z MasterCard zaproponowaliśmy osobom, które chętnie korzystają z płatności przez Internet, aby stały się swego rodzaju ambasadorami nowych i wygodnych technologii ułatwiających realizację transakcji; można przecież płacić za zakupy zegarkiem czy też telefonem komórkowym, do czego serdecznie zachęcam.”

Informacje na temat technologii zbliżeniowej MasterCard PayPass oraz sieci jej akceptacji można znaleźć na stronie internetowej www.paypass.pl

Szczegóły promocji zawarte są w Regulaminie Promocji dostępnym na stronie: www.ecard.pl

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu