„Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają”… tylko w hotelach Grupy Hotelowej Orbis

„Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają” to oryginalna akcja w hotelach Novotel, Mercure i Orbis Hotels w Polsce. Teraz w prawie 40 hotelach tych marek ceny spadają w przeciwieństwie do rosnących letnich temperatur. Letni urlop i wyjazdy wakacyjne w tych hotelach w Polsce są zdecydowanie tańsze – nawet do 40%. Akcja trwa przez dwa letnie miesiące, a rezerwacji należy dokonywać przez internet na accorhotels.com.

Lato 2011 to szansa na ciekawe wakacje i wyprawy z rodziną i przyjaciółmi w Polsce, na które nie trzeba wydać zbyt dużo. Odczuwalne oszczędności, szeroki wybór lokalizacji w atrakcyjnych miejscowościach wypoczynkowych, wysoki komfort obiektów i satysfakcjonujący standard usług to oferta na lato hoteli Novotel, Mercure i Orbis Hotels. W każdym zakątku Polski – od Bałtyku, aż po Tatry, w wielkich i średnich miastach na turystów czekają hotele, w których pobyt będzie dużą przyjemnością i nie zrujnuje domowego budżetu. Wystarczy wybrać miasto i w dogodnym dla siebie terminie zarezerwować hotel na www.accorhotels.com.

Jak zwykle w sezonie letnim Polacy chętnie wybierają Bałtyk. Jednym z ważniejszych kryteriów wyboru miejsca jest odległość od morza. Optymalnie pod tym względem jest położony blisko plaży Novotel Gdańsk Marina, który zaprasza na pełne dodatkowych atrakcji dla rodzin z dziećmi – „Wakacje nad Bałtykiem z wnukami” oraz „Rodzinny wypoczynek nad Bałtykiem”. Hotel Orbis Gdynia pobyt wzbogaca o pakiet „Cenne chwile nad morzem”, zawierający m.in. bilety do Multikina, na rejs statkiem „Dragon”' lub do Akwarium Gdyńskiego, a dla aktywnych – wynajęcie roweru i atrakcyjne trasy wycieczkowe. Dla turystów nastawionych na zwiedzanie Trójmiasta najlepsze są hotele zlokalizowane w centrum miast – designerski Mercure Hevelius Gdańsk, a na Wyspie Śpichrzów Novotel Gdańsk Centrum, który, tak jak wszystkie hotele marki Novotel, w ramach programu „Family&Novotel” oferuje bezpłatny nocleg i śniadanie dla najmłodszych oraz wiele dodatkowych udogodnień i atrakcji dla rodzin z dziećmi.

Mazury aspirujące do 7 nowych cudów świata to cel wyjazdu osób spragnionych kontaktu z naturą, unikalnego klimatu polskich jezior i lasów. W sercu Pojezierza czeka Mercure Mrongovia Resort&SPA, który na lato przygotował wiele dodatkowych atrakcji: warsztaty muzyczne i taneczne, wieczory tematyczne i zabawy dla dzieci i dorosłych, a w soboty cykl koncertów pod hasłem „Królowie polskiej rozrywki”.

Polskie góry mają swoich entuzjastów, spragnionych pięknych widoków, spacerów i wypraw. W Tatrach góralską gościnność i emocjonujące przygody zapewni dzieciom i dorosłym Mercure Kasprowy Zakopane. W ramach pakietu „Rajskie Wakacje” goście mogą pod okiem instruktora spróbować swoich sił na quadach i w raftingu. Wśród letnich atrakcji jest także jazda konna i wyprawy do Słowackiego Raju oraz wspinaczki w urokliwych wąwozach i, a także wycieczki do Aqua Park Tatralandia.

Dla zwiedzających polskie miasta doskonałą bazą są hotele zlokalizowane w centrach miast i w sąsiedztwie lokalnych zabytków i atrakcji. Na turystów czeka w Zamościu klimatyczny hotel Orbis Zamojski, a blisko Starego Rynku w Krakowie – Orbis Francuski w stylu art nouveau lub nowoczesny Novotel Kraków Centrum, zlokalizowany niedaleko Wawelu, a w centrum stolicy prestiżowy Mercure Grand Warszawa .

Akcję „Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają” wspiera kampania reklamowa, której kreację przygotowała agencja imedia PR, odpowiedzialna także za działania PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Kampania jest obecna na wybranych portalach ogólnoinformacyjnych i branżowych. Komunikację akcji wzmacniają działania B2C i promocja na www.accorhotels.com i www.orbis.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu