Nowe logo integruje marki Grupy Pracuj

Od dziś Grupa Pracuj, wiodący dostawca rozwiązań z zakresu rekrutacji on-line, wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Znak firmowy Grupy Pracuj nawiązuje teraz do logo jej sztandarowej marki – serwisu Pracuj.pl. Odświeżone zostały też loga marek eRecruiter oraz Jobs4.pl, a nieco wcześniej Profeo.pl, a także samego Pracuj.pl.

Wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej w Grupie Pracuj rozpoczęło się w czerwcu, wraz z wprowadzeniem nowych wersji serwisów Profeo.pl i Pracuj.pl. Loga wszystkich marek należących do Grupy zostały ujednolicone. Zastosowano wspólny kształt, krój czcionki oraz gradienty, które podkreślają nowoczesność marki. Za przygotowanie nowego CI odpowiedzialny był dział marketingu Grupy Pracuj.

– Wprowadzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej jest związane z realizacją strategii spójnej komunikacji produktów firmy. Nowe logo Grupy Pracuj nawiązuje do dobrze znanego i promowanego od 10 lat logo serwisu Pracuj.pl. To ono jest punktem wyjścia dla nowego znaku graficznego firmy, który dodatkowo ma wskazywać obszary, w których działa Grupa Pracuj, m. in. serwisy rekrutacyjne i systemy rekrutacji on-line. Integrację komunikacji marek symbolizują kolorowe kręgi widoczne z prawej strony loga. – wyjaśnia Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.

źródło/autor: Pracuj.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu