„Środowe okazje” – polowanie na weekend w hotelach w całej Europie

„Środowe okazje” to ekskluzywna promocja pobytów weekendowych w hotelach wybranych marek sieci Accor w całej Europie. Akcja jest skierowana tylko do członków AIClub – programu lojalnościowego Accor. Wyrafinowana forma promocji – w każdą środę – zaledwie przez 24 godziny można „upolować” wyjątkową okazję – najbliższy weekend w wybranych hotelach marki Pullman, MGallery, SuiteNovotel, Novotel, Mercure, Orbis Hotels i ibis za 50% ceny! Oferta ważna jest tylko w daną środę – w następnym tygodniu są do zdobycia już inne lokalizacje z europejskiej listy  prawie 1000 hoteli. Forma interaktywnej zabawy, jasne zasady, zmieniający się wybór, instynkt łowiecki, duch rywalizacji oraz atrakcyjne hotele za pół ceny w całej Europie – to wyróżnia „Środowe okazje” i stymuluje zainteresowanie potencjalnych gości.

Hotele marki Pullman, MGallery, SuiteNovotel, Novotel, Mercure, Orbis Hotels i ibis zapraszają do gry, w której nagrodami są pobyty weekendowe z 50% rabatem w hotelach europejskich miastach i kurortach w czasie wakacji. Wystarczy być członkiem AIClubu, lub się do niego zapisać, by już od godziny 00.01 do 23.59 w każdą letnia środę wyruszyć na polowanie okazji bogatej oferty 50 lokalizacji. Szybka decyzja, rezerwacja wybranego hotelu i już wiemy, gdzie spędzamy najbliższy weekend za pół ceny.

Uczestnicy zabawy „Środowe okazje” – budzą w sobie instynkt myśliwego, którego celem jest znalezienie najlepszej okazji w Europie. W tej promocji są tylko wygrani – każdy znajdzie dla siebie pokój w hotelu: jeśli nie tej marki – to innej, jeśli nie w tym mieście i kraju – to innym, jeśli nie ten weekend – to następny. Klienci doceniają szeroki wybór oraz spontaniczny charakter akcji i w każdą środę są gotowi wyruszyć na „łowy”.

Mechanizm polowania na „Środowe okazje” jest prosty – wystarczy odwiedzić www.accorhotels.com/hotel-cms/pl/last-minute-week-end-hotel/offer.shtml, lub firmowe strony marek hoteli biorących udział w akcji – www.pullmanhotels.com, www.mgallery.com, www.novotel.com, www.suitenovotel.com, www.mercure.com, www.ibishotel.com i wejść do gry, jako członek AIClub. W każdą środę możemy upolować weekendowy pobyt (nawet 3 noclegi – od piątku do niedzieli) z rabatem 50% w Europie.

Kreacja akcji wyróżnia się intensywnymi kontrastowymi kolorami na firmowych stronach www. Grafika jest oparta na „drapieżnej” dłoni wyciągającej się po „okazję”, a specjalny licznik pokazuje upływające godziny do każdej środy – wszystkie elementy skutecznie budzą zainteresowanie tą „środową” promocją.

źródło/autor: imedia PR