Agencja El Padre zorganizowała wspólnie z Fundacją Marcina Gortata MG13 konferencję prasową z udziałem Marcina Gortata w salonie Lexus Puławska. Podczas konferencji Marcin Gortat odebrał kluczyki do Lexusa ISF oraz odpowiadał na pytania dziennikarzy związane ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w koszykówce.
W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, przez cały czas pobytu w Polsce będzie miał do swojej wyłącznej dyspozycji luksusowe samochody marki Lexus.
Gortat jest fanem motoryzacji. Ceni sobie tę markę, ponieważ Lexus to samochód, którego najwyższa jakość, klasa i wyjątkowość, a także historia tworzenia i zdobywania rynków, szacunek do klientów, podkreślają wartości jakie chce przekazywać młodym sportowcom.
W tym roku Marcin będzie miał okazję przetestować sportowy model Lexusa ISF, największą w gamie modeli limuzynę – Lexusa LS460 oraz hybrydowego SUV-a – RX450h.
Agencja El Padre odpowiadała za zorganizowanie konferencji wraz z działem PR Toyota Motor Poland oraz Fundacją Marcina Gortata MG13.
„Działania realizowane dla wyjątkowej marki jaką jest Lexus zawsze wymagają pełnego zaangażowania agencji, dopracowania każdego szczegółu i najwyższej jakości wykonania, dlatego cieszymy, że klient po raz kolejny zdecydował się na współpracę z agencją El Padre przy realizacji projektu” – mówi Paweł Lewicki, Wiceprezes Zarządu El Padre odpowiedzialny w agencji za New Biznes i Client Service.