Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, dokonuje zmian w wystroju swoich sklepów. Mają one na celu stworzenie jeszcze bardziej przyjaznej klientowi przestrzeni.
Najbliższe otwarcie przearanżowanej perfumerii zaplanowano na 15 lipca 2011 r. w katowickim centrum handlowym Trzy Stawy. Z tej okazji dla klientów przygotowano liczne atrakcje. Projekt modernizacji perfumerii Sephora w najbliższym czasie obejmie przynajmniej 11 wybranych lokalizacji w całej Polsce, tym m.in. największą perfumerię w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Perfumeria w centrum handlowym Trzy Stawy to kolejna na liście perfumerii objętych programem modernizacji.
Zmiany wystroju wybranych lokalizacji Sephora podyktowane są przede wszystkim chęcią zapewnienia jeszcze większego komfortu dla klientów i przyjemności z zakupów. Stąd też w odświeżonych perfumeriach zastosowano m.in. nowy, jeszcze czytelniejszy koncept ustawienia asortymentu. Ponadto, w wielu perfumeriach, zgodnie ze strategią firmy, zostaną wprowadzone dodatkowe usługi, takie jak manicure czy profesjonalna regulacja i makijaż brwi (tzw. Brow Bary prowadzone przez markę Benefit). Podłogi Sephora pokryje błyszczący granit, dzięki czemu cała przestrzeń perfumerii zdecydowanie się rozświetli. Nowością będą także charakterystyczne czarno-białe kolumny, które usytuowane zostaną przy wejściu do perfumerii – motyw znany już z nowo otwartych perfumerii Sephora.
„Zmiany w aranżacji perfumerii Sephora przeprowadzamy z myślą o naszych klientach. Chcemy, aby każdy czuł się w Sephora jeszcze bardziej komfortowo i mógł wygodnie poruszać się po perfumerii, a także z łatwością odnajdował interesujące go produkty. Zmiany nie będą identyczne w każdej lokalizacji, gdyż na każdą perfumerię patrzymy indywidualnie, a wprowadzane innowacje będą szyte na miarę, w zależności od konkretnych potrzeb. Dzięki temu każda Sephora będzie nie tylko spełniała nasze najwyższe standardy, ale także będzie dostosowana do lokalnych oczekiwań” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.
Otwarciom przearanżowanych perfumerii towarzyszyć będą liczne atrakcje dla klientów.
W Sephora w centrum handlowym Trzy Stawy w Katowicach, w dniach 15-17 lipca na klientów będą czekać m.in. pokazy makijażu oraz konsultacje kosmetyczne.