Sieć salonów obuwia Harpers Shoes planuje rozwój na polskim rynku. Firma pod koniec lipca chce mieć siedem placówek oraz otworzyć kolejne cztery do końca roku.
W lipcu na Polski rynek wejdzie sieć salonów obuwniczych Harpers Shoes. Właściciele sieci, prowadzący dotąd salony obuwia Martens Boots & Shoes, planują dostosowanie dotychczasowych punktów do nowego konceptu.
Na początku pojawi się siedem sklepów w Krakowie, Gdańsku i Radomiu. Ponadto, do końca roku uruchomione zostaną nowe placówki w Galerii Echo w Kielcach, Galerii Kaskada w Szczecinie, Silesia City Center w Katowicach oraz Futura Parku w Krakowie.
Nowo otwierane placówki będą miały powierzchnię 130-180 metrów kwadratowych. Firma planuje otwarcia również w kolejnych latach, aby do końca 2013 dysponować siecią 20 sklepów.
Harpers Shoes to sieć salonów obuwniczych oferująca szeroki wachlarz modnego, miejskiego obuwia. Wśród marek, z których wiele oferowanych jest w Polsce na wyłącznośd w salonach sieci, są między innymi ART, Neosens, Kickers, Tamaris, CAT, Guess, Merrell, FLY London, Sancho, Stonefly, Levi’s. Placówki otwierane są w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców w galeriach oraz przy głównych ulicach handlowych.