Nawet Obama może przymierzyć okulary Solano w domu

Agencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła technologię Augmented Reality dla popularnej marki Solano – producenta okularów. Wykorzystała identyfikację twarzy konsumentów.

Przed Adv.pl postawiono zadanie, które nie odbiegało od codziennych wyzwań: zwiększyć sprzedaż, zyskać rozgłos, zaproponować innowacyjne rozwiązanie, które wybije Solano ponad konkurencję. Idealnym okazało się wykorzystanie narzędzia Augmented Reality i face trackingu, czyli identyfikacji twarzy.

„Dlaczego padło na AR? Solano to producent okularów. Naturalnym krokiem było więc wymyślenie „wirtualnego lustra”, które umożliwiłoby przymierzanie okularów przeciwsłonecznych w domu, przed monitorem komputera. Efekt widać od razu. Nasza aplikacja rozpoznaje i trackuje twarz człowieka tak, aby okulary idealnie układały się na nosie. Konsument może także sfotografować się w wybranym modelu i wysłać zdjęcie znajomym” – mówi Przemysław Pawlak, Video&Motion Production Manager w Adv.pl.

Okulary można przymierzać na stronie www.solano-sunglasses.com/mirror

Do tej pory Adv.pl wdrożyła strategie oparte na technologii Augmented Reality dla takich brandów jak Bosch, Nike, Pepsi, Tesco Polska czy Volvo Auto Polska.

źródło/autor: Adv.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu