Kalicińscy.com rozbudowują ofertę o e-commerce

przez | 14/07/2011

Agencja nowych mediów Kalicińscy.com poszerza swoją ofertę rynkową. Dotychczasowe kompetencje, zostały znacząco poszerzone o e-commerce, marketing efektywnościowy i sprzedażowy w Internecie oraz SEO/SEM.

Na czele działu stoi Jacek Gadzinowski, business development director posiadający doświadczenie w zakresie e-commerce i marketingu efektywnościowego, zdobyte podczas pracy w firmach takich jak: Amica S.A, Agito.pl, PTC Era, Onet.pl/PlayIt.  Dział wsparł także wieloletni praktyk e-commerce – Adam Faryno, z doświadczeniami w Electroworld.pl oraz Agito.pl. Jego wiedza wzmacnia kompetencje agencji w zakresie zarządzania procesami e-commerce, SEO oraz zaawansowanej analityki.

Oferta e-commerce Kalicińscy.com dotyczy:

  • budowy strategii sprzedażowych dla marek i produktów
  • audytu i konsultingu procesów biznesowych w zakresie sprzedaży internetowej
  • opracowywania i wdrożenia strategii komunikacyjnej obecności marek i produktów w Internecie
  • planowania i realizacji efektywnościowych kampanii reklamowych i sprzedażowych
  • category, product, pricing management
  • wdrożenia pod klucz systemów front-end i back Office

Oferta skierowana jest do klientów e-commerce i właścicieli marek, które stawiają na efektywne metody sprzedaży w internecie.

Nowy dział agencji pracuje już nad projektami dla klientów, o których agencja Kalicińscy.com poinformuje w kolejnych komunikatach prasowych.

źródło/autor: Kalicińscy.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.