Termisil Huta Szkła Wołomin, lider w produkcji szkła żaroodpornego powierzył agencji San Markos realizację kampanii wizerunkowej dla swojej marki Termisil. W ramach podpisanej umowy San Markos będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii kampanii, konceptu kreatywnego oraz kreacji dla prasy i Internetu. Do zadań agencji należy również zakup mediów i produkcja sesji fotograficznych.
Celem kampanii realizowanej dla Termisilu jest budowa świadomości marki oraz jej produktów. Realizacja kampanii potrwa do końca roku. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiedzialny jest Karol Gajewski, account director w San Markos.
Termisil Huta Szkła Wołomin S.A. – istniejąca od 1905 roku, jest jedyną w Polsce i jedną z dwóch hut w Europie Środkowej i Wschodniej wytwarzających szkło żaroodporne (borowo-krzemowe), . Spółka posiada własną, zastrzeżoną markę szkła TERMISIL, produkowanego według technologii, opracowanej w trakcie wieloletniej działalności. Szkło borowo-krzemowe ma zastosowanie w przemyśle AGD, laboratoryjnym, chemicznym, oświetleniowym, medycznym i innych.Firma łączy ponad 100-letnią tradycję z najnowocześniejszymi na świecie technologiami produkcji. Marka TERMISIL jest znana w 40 krajach, między innymi w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Francji i Rosji. Klienci doceniają jakość produktów, innowacyjne pomysły i oryginalne wzornictwo, a huta systematycznie zwiększa produkcję, by realizować wszystkie zamówienia. Termisil Huta Szkła Wołomin dąży do uzyskania pozycji światowego lidera w produkcji szkła żaroodpornego.