Impuls 5 zwiększa dostępność do danych

Oferta BPSC poszerzyła się właśnie o tzw. portale – ekrany zorganizowane zgodnie z potrzebami poszczególnych stanowisk pracy. Prezentują one w jednym miejscu aktualne informacje pochodzące z różnych obszarów systemu Impuls 5 oraz wybranych przez użytkownika serwisów internetowych.

Dostęp do tak indywidualnie sprofilowanych informacji możliwy jest z dowolnego miejsca na świecie, za pośrednictwem dowolnego narzędzia – komputera, smartfonu, czy nawet infokiosku.

Portale to ekrany użytkownika zorganizowane w oparciu o portlety – moduły, które mogą być zarówno wtyczkami do odpowiednich miejsc w systemie Impuls 5, jak i elementami pobieranymi z zewnętrznych witryn internetowych. Co istotne szczególnie dla pracowników mobilnych – możliwe jest logowanie się na osobisty portal systemu z dowolnego miejsca poprzez łącze internetowe. Informacje wyświetlane w ramach portalu są aktualizowane na bieżąco.

Portale są szczególnie przydatne dla tych pracowników, którzy pozyskują informacje z wielu obszarów systemu Impuls 5, a równocześnie chcą konfrontować je z danymi zewnętrznymi – np. notowaniami giełdowymi, zmieniającym się prawodawstwem czy najnowszymi informacjami dotyczącymi konkretnego rynku. Umożliwiają również dostęp do urządzeń współpracujących z systemem, takich jak np. kamery przemysłowe czy przyrządy pomiarowe.

– Użytkownicy systemu Impuls 5 otrzymują kolejne rozwiązania ułatwiające korzystanie z naszego oprogramowania. Od ponad roku wdrażamy system Elektronicznej Akceptacji Faktur, zeszłego lata wprowadziliśmy aplikację wspomagającą zarządzanie urlopami. Produkty te zyskują coraz większą popularność – z systemu EAF korzysta już ponad 10% spośród 500 przedsiębiorstw pracujących przy wsparciu naszego oprogramowania klasy ERP. Rozmowy z klientami wskazują, że zindywidualizowany dostęp do danych systemu Impuls 5 za pomocą portali powinien bardzo szybko zdobyć ich uznanie – mówi Sławomir Kuźniak, Dyrektor Centrum Kompetencyjnego ds. Konsultingu i Promocji BPSC SA.

Portale mogą być oferowane w różnych konfiguracjach w zależności od potrzeb klienta np. jako panele – pracowniczy, handlowy czy też menadżersko-operacyjny. Każdy z nich obok wtyczek internetowych, zapewnia bieżący dostęp do wybranych informacji m.in. z takich obszarów funkcjonalnych systemu jak zarządzanie obiegiem dokumentów, elektroniczna akceptacja faktur i urlopów, oraz indywidualnie wskazanych raportów systemu Impuls 5. Każdy osoba może, podobnie jak w ulubionym portalu internetowym, stworzyć spersonalizowany ekran z informacjami, które są jej niezbędnie do podjęcia decyzji, jak również dane o charakterze osobowym (kadrowym). Może to być miedzy innymi stan nieuregulowanych rozrachunków, urlopu, informacje o wynagrodzeniach, miesięczny harmonogram pracy, ewidencja czasu pracy czy nieobecności.

W ramach portalu dostarczana jest tylko cześć predefiniowanych portletów, większość powstaje indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Elastyczność konfiguracji powoduje, że użytkownik sam personalizuje swoje portale w najwygodniejszy dla siebie układ danych. Bieżący, zdalny dostęp do aktualnych informacji to szczególnie ciekawe rozwiązanie dla osób tworzących kadrę menedżerską, które zmuszone są do częstych podróży, a konieczność podejmowania licznych decyzji wymaga szybkiego wykorzystywania złożonego zestawu informacji.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu