GENESIS PR promuje letnią kampanię Cinema City

W lipcu 2011 roku GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Cinema City. Działania public relations mają na celu wsparcie promocji letniego konkursu organizowanego na terenie całej Polski. Genesis PR wybrano w drodze konkursu ofert. Umowa została zawarta na czas określony.

Letni konkurs Cinema City trwa od 1 lipca do 24 sierpnia 2011 roku. Kampania skierowana jest do internautów i klientów Cinema City. Aby wziąć udział wystarczy zalogować się na stronie internetowej http://konkurs.cinema-city.pl/ i co tydzień wykazać się wiedzą na tematy związane z kinematografią. W starciu o nagrody udział wezmą osoby, które uzyskały najwięcej punktów za poprawne odpowiedzi i najlepszy czas. Uczestnicy powalczą o Toyoty Avensis i nagrody od firm: Nokia, Ray-Ban, Electrolux oraz gadżety od Cinema City. W dniach 3 – 4 września odbędzie się finał konkursu i oficjalne ogłoszenie nazwisk zwycięzców.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu