Konsultanci Conversion podwoili liczbę zamówień w centrumswiatla.pl

W okresie luty – czerwiec 2011 roku zespół konsultantów Conversion pracował dla firmy EL-MAX – właściciela jednego z największych w Polsce sklepów internetowych z artykułami oświetleniowymi. Witryna www.centrumswiatla.pl została poddana programowi optymalizacji konwersji firmy Conversion. Efektem było podniesienie współczynnika konwersji o ponad 100% – oznacza to, że sklep internetowy firmy EL-MAX generuje teraz ponad dwa razy więcej zamówień, niż generował zanim konsultanci Conversion zabrali się do pracy.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy (…) Skuteczność działania i całkowita mierzalność efektów projektu pozwala nam jednoznacznie rekomendować Conversion jako godnego zaufania partnera” powiedział Michał Woźniak, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w firmie EL-MAX, który koordynował współpracę z zespołem Conversion.

„W trakcie analizy serwisu udało nam się znaleźć przeszło 60 elementów, które warto poprawić. Ustalając priorytety udało nam się zaadresować te najbardziej istotne dla użytkowników i osiągnąć zakładany wzrost współczynnika konwersji już w pierwszym teście A/B” – dodał Paweł Ogonowski, Chief Conversion Optimizer w firmie Conversion, który kierował całym projektem.

Conversion to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Konsultanci pracujący dla Conversion to certyfikowani przez Google analitycy (Google Qualified Individuals) oraz członkowie Stowarzyszenia Analityki Internetowej (Web Analytics Association), których wiedza i doświadczenie zbudowane zostały podczas projektów biznesowych dla międzynarodowych korporacji i polskich spółek akcyjnych.

źródło/autor: Conversion

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu