IDMnet wzmacnia sieci tematyczne

W lipcu do sieci IDMnet dołączyły nowe witryny, które wzbogacą ofertę sieci tematycznych IDMnet. Serwisy skierowane do kobiet oraz rodziców i osób oczekujących narodzin dziecka – Familie.pl i Zapytajpolozna.pl dołączą do sieci 4clover i ZdrowieNet. Również sieć tematyczna Budowia nawiązała współpracę z nowymi witrynami.

Familie.pl to unikalny portal społecznościowy, skierowany do wszystkich zainteresowanych życiem rodzinnym: od organizacji ślubu i wesela, poprzez planowanie dziecka, ciążę, wychowanie dzieci aż po bycie dziadkiem lub babcią. Wejdzie w skład pakietów 4_mammy i 4_all (sieć 4clover) oraz pakietów zasięgowego i Zdrowie dziecka (sieć ZdrowieNet). Portal zawdzięcza swój unikalny charakter bezpośredniej współpracy z użytkownikami, którzy generują treści. Serce portalu stanowi forum.  Użytkownicy mają również dostęp do narzędzi takich jak blogi, kalkulatory czy wewnętrzna poczta. Główną grupą docelową serwisu są rodzice, stanowiący 65 % zarejestrowanych użytkowników portalu. 77 % użytkowników to kobiety. Serwis należy do Grupy Wm.pl. Według danych badania Megapanel, PBI/Gemius za kwiecień 2011, odwiedza go 124 102 realnych użytkowników.

4clover i ZdrowieNet rozpoczęły również współpracę z witryną Zapytajpolozna.pl. Jest to portal stworzony przez położną. Użytkownicy mają dostęp do darmowej Internetowej Szkoły Rodzenia, bloga, forum dyskusyjnego i systemu suwaczków ciążowych i karmienia piersią. Serwis skupia 30 000 zarejestrowanych użytkowników. W ofercie ZdrowieNet i 4clover dostępne są akcje niestandardowe, takie jak konkursy i artykuły sponsorowane oraz wysyłka e-mailingu. Sprzedaż pakietowa i zasięgowa jest realizowania po porozumieniu z wydawcą.

Również sieć tematyczna Budowia w lipcu nawiązała współpracę z nowymi serwisami: Mieszkaniezpomyslem.pl oraz Chemia-budowlana.pl. Będzie je obsługiwać na zasadach wyłączności agencyjnej. Mieszkaniezpomyslem.pl – codziennie aktualizowany portal – kompendium wiedzy o tym, jak ciekawie i funkcjonalnie urządzić mieszkanie lub dom – dołącza do pakietów Dom, Wnętrza, Architekt wnętrz oraz W kobiecym stylu. W czerwcu serwis odwiedziło 62 238 unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali 228 627 odsłon (Google Analytics, czerwiec 2011). Chemia-budowlana.pl – witryna poświęcona chemii budowlanej, skierowana do profesjonalistów, związanych z branżą budowlaną oraz indywidualnych inwestorów – zasili pakiet Dom. Statystyki serwisu za czerwiec: 42 439 unikalnych użytkowników i 200 530 odsłon (Google Analytics, czerwiec 2011). W serwisach, poza standardowymi formami reklamy, dostępne są kampanie kontekstowe oraz efektywnościowe.

źródło/autor: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu