Przejdź do treści

„Amerykańska matura” z Plusssz Active

Właśnie ruszył nowy panel, który umożliwia sprawdzenie możliwości intelektualnych i wykonanie testu SAT – amerykańskiego odpowiednika matury. To jedyne tego typu narzędzie w Internecie znajduje się na portalu naHarvard.pl, którego mecenasem jest marka Plusssz Active – ekspert od efektywnej i szybkiej nauki.

Od początku lipca na stronie internetowej naHarvard.pl udostępniona została pełna symulacja testu SAT – amerykańskiego odpowiednika matury. Rozwiązując test, młodzi ludzie mają szansę sprawdzić swoje umiejętności i szansę dostania się na Harvard, MIT czy Stanford. Działania mają charakter wizerunkowy.

Serwis naHarvard.pl, który stanowi kompendium wiedzy na temat Harvard University i innych amerykańskich uczelni, skierowany jest do wszystkich, którzy myślą o podjęciu studiów w USA – maturzystów, studentów i absolwentów. Marka Plusssz Active, pomysłodawca tego projektu, dba, aby serwis ciągle się rozwijał.

– Cieszy nas rosnące zainteresowanie portalem i tematem studiowania na najlepszych uczelniach świata przez naszych studentów. Patronat Plusssz Active nad serwisem umożliwia jego rozwój, a co za tym idzie łatwość dostępu do wiedzy na temat aplikowania i samego studiowania w USA. Powoli przełamujemy mit niedostępności młodym i zdolnym Polakom do korzystania z najlepszej na świecie edukacji – mówi Marek Tabaka product manager marki Plusssz – Egzamin SAT na www.naHarvard.pl to pierwsze kompletne narzędzie on-line, dzięki któremu możemy spróbować swoich sił i sprawdzić, czy jesteśmy w stanie sprostać egzaminom na najlepsze uczelnie w USA.

Uruchomienie panelu połączone zostało z ogłoszeniem konkursu „Amerykańska matura – sprawdź się z Plusssz Active!”. Konkurs polega na rozwiązaniu testu on-line i składa się z dwóch etapów: części testowej i eseju na zadany temat. Dodatkowo przystępując do testu przed 11 lipca br., mamy szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. I miejsce i nagrodę główną, czyli iPoda nano, zdobędzie uczestnik, który uzyska najwięcej punktów. Za zajęcie II i III miejsca konkursowicze otrzymają podręczniki do testu SAT. Na wszystkich finalistów czekają także zestawy Plusssz Active.

Organizatorem konkursu jest serwis naHarvard.pl wspierany przez markę Plusssz Active. Szczegóły dostępne są na stronie http://www.naharvard.pl/konkurs-sat.html

Działania wspiera Fanpage „Chce na Harvard” na portalu społecznościowym Facebook oraz kampania public relations, którą prowadzi Agencja Kuźnia PR.