Wakacyjne klikanie

ClickCommunity zbadało jak wygląda klikanie podczas wakacji. Według naszych obliczeń w ubiegłym roku, podczas letnich miesięcy, aktywność właścicieli kont na wiodących portalach wzrosła o 140%.

Z opracowanych statystyk wynika, że chociaż użytkownicy deklarowali aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu, a także wakacyjne wyjazdy w dalekie kraje, nie zmniejszyło się ich zainteresowanie korzystaniem z mediów społecznościowych.

Latem, na profilach umieszczane było coraz więcej zdjęć dokumentujących, w jaki sposób internauci spędzają swoje urlopy. Pojawiały się zatem zarówno fotografie przedstawiające różne zakątki świata, jak i wykwintne, grillowane potrawy, spożywane w gronie znajomych. W wakacje chętniej dzieliliśmy się także swoimi zainteresowaniami, udostępniając głównie piosenki o tanecznych, lekkich rytmach, bądź humorystyczne utwory audiowizualne.

W bardzo szybkim tempie wzrosła także liczba wyświetleń stron oferujących egzotyczne wyprawy. Ilość kliknięć witryn turystycznych i „polubionych” propozycji na likepage’ach, zwiększyła się o 280%. Dostrzegliśmy spore zainteresowanie facebookowymi aplikacjami, zawierającymi elementy kojarzone z aktywnym spędzaniem urlopów. ClickComunnity odnotowało też, że szczególną popularność zyskały gry związane z pirackimi wojażami i morskimi przygodami.

Jako kreatywna agencja, także w tym roku wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów. Klikamy intensywnie również w wakacje. Nasze myszki nie przestają pracować, nawet kiedy wszyscy inni podczas urlopów wygrzewają się w słońcu. Prognozujemy, że w tym roku aktywność użytkowników mediów społecznościowych w okresie wakacyjnym, w porównaniu z ubiegłym rokiem, wzrośnie. ClickComunnity klika zatem z podwojoną siłą na Facebooku, blipie, NK, blogach i licznych forach.

http://www.youtube.com/watch?v=r_3f7O7NV4c&feature=player_embedded

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu