Przejdź do treści

Tournee Flirtcard.pl po wybrzeżu

Od 8 do15 lipca po głównych miejscowościach zachodniego wybrzeża Bałtyku przejdzie kampania promocyjna serwisu Flirtcard.pl. Grupa młodych ludzi rozda karty zachęcające do rozpoczęcia przygody z flirtem.

Przez najbliższy tydzień polskimi plażami zawładnie flirt. Dzięki kampanii promującej nowy serwis Flirtcard.pl, plażowicze mają szanse na otrzymanie biletu wstępu do świata nowych znajomości. To pierwsza tego rodzaju akcja promocyjna tego portalu. Skierowana jest do ludzi młodych, szukających zabawy i przygód. Wizytówki Flirtcard można dostać w miejscowościach takich jak Rewal, Pobierowo czy Międzyzdroje. Niektórzy załapią się również na piłki plażowe z logo firmy.

– Chcemy dotrzeć do ludzi w trakcie ich wypoczynku i zabawy, w momencie, w którym być może potrzebują flirtu czy nowych kontaktów towarzyskich – mówi Dariusz Przybylski, jeden z założycieli serwisu Flirtcard.pl. – Nasze wizytówki mają ich pozytywnie nakręcić i zachęcić do działania – dodaje D. Przybylski.

Portal Flirtcard.pl to nowy serwis społecznościowy, który odniósł już duży sukces w USA i Kanadzie. Witryna pozwala nawiązywać kontakty i poznawać ludzi. Na portalu tworzymy  profil ze zdjęciem, do którego przypisany jest specjalny kod. W efekcie uzyskujemy możliwość wydrukowania unikalnych kart z  różnymi hasłami, które później wręczamy tym, których chcemy poznać, a boimy się rozpocząć rozmowę. Otrzymany kod umożliwia zapoznanie się z profilem osoby, która wręczyła kartę. Po wpisaniu go na portal, uzyskujemy pełen dostęp do nowej znajomości. Takie rozwiązanie ma być pomocne przy nawiązywaniu kontaktu.

źródło/autor: Passion PR