Przejdź do treści

OPEK wprowadza nową usługę „OPEK Paczka”

Firma OPEK Sp. z o.o. uruchomiła nową usługę o nazwie „OPEK Paczka”. Jest ona skierowana zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych, którzy chcą korzystać z usług kurierskich,  ale nie mają podpisanej umowy na ich świadczenie z żadnym z operatorów. W skład sieci punktów „OPEK Paczka”, w których klienci mogą nadać przesyłkę, wchodzi 41 oddziałów OPEK, 3 przedstawicielstwa oraz partnerskie placówki przyjęć paczek na terenie całej Polski. Do końca 2011 roku Spółka planuje uruchomić łącznie blisko 100 punktów „OPEK Paczka”. OPEK szacuje, że dzięki wprowadzeniu nowej usługi przychody firmy wzrosną o około 8%.

Najważniejszymi zaletami nowej usługi OPEK są: atrakcyjna cena, terminowość doręczenia, sprawne i szybkie nadanie przesyłki, możliwość śledzenia jej w Internecie, maksymalnie uproszczone procedury nadania, a także przejrzysta wycena usługi. Koszt nadania przesyłki do 1 kg wynosi 18 zł brutto, a 30 zł brutto w przypadku cięższych paczek, ważących do 30 kg. Klienci mogą również ubezpieczyć nadawaną przesyłkę do 1 tys. zł.

Usługa „OPEK Paczka”, która stanowi rozszerzenie oferty standardowej OPEK , świadczona jest obecnie w 50 lokalizacjach, w tym we wszystkich oddziałach i przedstawicielstwach firmy oraz punktach partnerskich. Spółka prowadzi aktualnie rozmowy z innymi potencjalnymi partnerami, aby konsekwentnie rozszerzać dostępność tej usługi. Preferowanymi lokalizacjami, wśród których OPEK poszukuje przyszłych partnerów dla „OPEK Paczka”, są atrakcyjnie usytuowane punkty handlowe i usługowe, np. biura podróży, punkty ksero, kafejki internetowe, serwisy naprawcze, sklepy, itp.

„Już od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad wprowadzeniem specjalnej  usługi dla silnie rozwijającego się sektora e-commerce, czy też przedstawicieli rynku małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowym impulsem dla uruchomienia usługi „OPEK Paczka” było również rosnące zapotrzebowanie na usługi kurierskie wśród klientów indywidualnych. Do tej pory większość z nich korzystała najczęściej z usług operatorów pocztowych. Poprzez „OPEK Paczka” oferujemy tym wszystkim grupom alternatywne rozwiązanie w atrakcyjnej cenie, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości obsługi i terminowości dostarczenia” – powiedział Marek Opiński, Dyrektor Generalny firmy OPEK.