Przejdź do treści

MyDeal.pl rozpoczyna współpracę z SARE

Z początkiem lipca 2011 jeden z czołowych serwisów zakupów grupowych – MyDeal.pl – rozpoczyna prowadzenie kampanii e-mail marketingowych z pomocą systemu SARE.

SARE wygrało konkurs ofert, przedstawiając najkorzystniejszą ofertę wśród polskich i zagranicznych firm z branży e-mail marketingu, w tym m.in. CheetahMail, GetResponse, ExpertSender, Freshmail i Responsys. MyDeal.pl posiada bardzo duże doświadczenie w realizacji kampanii e-mail marketingowych, jednak wraz z powiększaniem się bazy adresowej oraz szybko rosnącą ilością wysyłanych newsletterów serwis postanowił powierzyć realizację wysyłek wyspecjalizowanej agencji e-mail marketingu. O wyborze SARE zadecydowały możliwości narzędzia, a także pozycja lidera rynku e-mail marketingu w Polsce, doświadczenie, szerokie wsparcie techniczne oraz niezawodność i stabilność systemu.

Zależało nam na rozwiązaniu, które umożliwiłoby prowadzenie działań e-mail marketingowych w sposób bezpieczny i zgodny ze światowymi standardami. Priorytetem w wyborze była dla nas odpowiednia gama zaawansowanych funkcjonalności, bardzo wysoka dostarczalność, oparta na reputacji SARE, wysoki poziom bezpieczeństwa danych, a także dogodne warunki umowy. Istotna była też możliwość łatwej implementacji wybranych przez nas rozwiązań i szybki czas osiągnięcia pełnej operatywności. – mówi Adam Kaliszewski, Head of Operations & IT w MyDeal.pl – SARE to firma o bogatym, wieloletnim doświadczeniu na polskim rynku, dlatego, pomimo kilkunastu bardzo atrakcyjnych ofert firm konkurencyjnych, w tym światowych liderów wśród dostawców usług e-mail marketingowych, zdecydowaliśmy się rozpocząć współpracę właśnie z polską firmą.

Do tej pory serwis zakupów grupowych korzystał z dedykowanych, własnych rozwiązań w tej dziedzinie. Z pomocą SARE zamierza rozwinąć komunikację e-mail marketingową z użytkownikami serwisu, w tym poprzez wysyłkę newsletterów sprzedażowych, codziennych atrakcyjnych ofert zakupów grupowych, mailingów aktywizacyjnych czy transakcyjnych. Bazy danych serwisu skupiają kilkaset tysięcy adresów e-mail.

Model biznesowy MyDeal wymaga stosowania bardzo zaawansowanych technicznie rozwiązań do komunikacji z uczestnikami programu. Duża waga przywiązywana jest do dopasowania przekazu do potrzeb odbiorców. Z pomocą przychodzi nam tutaj platforma developerska SAREscript, która pozwala m.in. na dynamiczne dostosowanie zawartości e-maili do preferencji użytkowników. – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE SA. – Serwisy zakupów grupowych pokazują jak można oprzeć sprzedaż na e-mail marketingu. MyDeal.pl ma w tym obszarze ogromne doświadczenie i tym bardziej cieszy mnie, że obdarzył zaufaniem właśnie SARE .