Cezary Zieliński dołącza do kreacji White Rabbit obejmując stanowisko Creative Group Head. Będzie odpowiadał przede wszystkim za nadzór kreatywny prac przygotowywanych dla Play oraz Banku BGŻ.
Z reklamą związany od drugiej połowy lat 90. Zaczynał w agencji Ogilvy&Mather, w której pracował m.in. dla: Michelin, DHL, Leroy Merlin, Alima Gerber. W 2000 r. praca pod tytułem „BFGoodrich FBI” przygotowana dla Michelin zdobyła Globe Awards. Kampania społeczna dla Fundacji Dzieci Niczyje pod hasłem „Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie”, której jest współautorem, została zaliczona do najważniejszych reklam 20-lecia po roku 1989 według tygodnika „Przekrój”. Jest również laureatem konkursów: Boomerang, Złota Strzała, Globe Awards, Kreatura, Golden Drum, Golden Arrow.
Zieliński jest także autorem opowiadań o Panu WU z cyklu „Człowiek z Zielonej Wyspy”, esejów z zakresu krytyki literackiej o twórczości Charlesa Baudelaire i Jorge Luisa Borgesa oraz scenariusza filmu „Gwarek”. Współpracuje także z Polish Open University.
W ostatnich latach był Creative Group Head Momentum Worldwide oraz Dyrektorem Kreatywnym Saatchi & Saatchi Direct.
źródło/autor: White Rabbit